god tidiga morgon mina sussande tanter!
Im Yours, OK jag ger Zlatan en chans....om han ler framifrån KAN han se ok ut....................?
För övrigt hade jag tandställning i 2,5år och skrev t.o.m en dikt om den erfarenheten. Har ju även opererat in porslin tänder, flyttat käken med gångjärn som jag hade i 8månader m.m. Att äta en hamburgare efter varje spänning hos tandläkaren var min höjdpunkt...men kunde sällan njuta av den för det gjorde ont! Så sonen din får min sympati!
MulleNuh, jag insisterar på att ni behöver flytta hit ner, så jag kan gosa med småttingarna medans ni sover
Barns kinder är så varma och mjuka.... *VILL HA BEBIS*
Om det verkligen är så illa, kolla upp avlösning hos kommunen. Ni får en barnvakt en viss antal timmar helt enkelt. OM det är så att ni har tillräckliga skäl till det.
Angelikasen, när det gäller FK så är det bara till att ringa dem, börja med att träna på kärringa attityden medans du står i kö, för det gör man ju alltid MINST 30min! Och när du kommer fram så behandlar du dem som skit. Så får du dina pengar!
Hemskt? Jo jag vet, men jag har också försökt allt med dem, dem är så bara och tyvärr måste man betala sina räkningar!
Alla tanter som springer...lugna ner er! Inget är väl värt att springa efter när man är en tant som vi, det är allt annat som ska jaga OSS
Förresten, all kalendersnack....Brandmännens kalender....
Förra vinter fick jag äran att ringa 112 när en soptunna vid tågstation brann. Brandmännen kom på rad med tunga brandsläckar på axeln och vilka leenden!!! Och vilka kroppar.....och vilka ögon!!!! och....ja ni fattar
får man tipsa om en bra webshop? www.lerox.se
Har beställt burklock till läskburkar och stekpåsar