• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Vadfalls! jag vill väl också åka skoter! gud vad länge sedan och å vad roligt!!!

Ja, titta där: En Orlandoaffisch... *blir stående*

Daa skrev 2009-01-07 21:09:46 följande:
    Ååkej. Då kör vi. Tänk "travolta".Aj, tusan! Ryggen! Stön, det blev för mycket skoteråkning igår. *hasar gnyende iväg och sjunker ner på soffan. Mjäkigt.*Åh! En Orlando-affisch!
  • Angelikasen

Hallå där!

Jag måste bara höja mitt finger och ge er en varning, alltså innan nåt förfärligt händer er också.
    Jag tänkte på era stackars ryggar och så.
    AKTA ER FÖR PILATESBOLLAR!!!!!!!!!!!!!!!
    Min syster har en och för ett tag sen var vi hemma hos henne och grejade lite, det var när hon precis flyttat in i sin lägenhet. Min pappa fick syn på pilatesbollen och han är så kaxig jämt så som vanligt kom ett spydigt "...och VAD har man en sån där till då?" och jag kan ju inte, tant som jag är, hålla tyst utan skulle visa mig på styva linan och instruerade honom så fint så och la mig på rygg över bollen...
    Detta slutade med två veckors sjukskrivning för att jag slitit sönder musklerna i ryggslutet.

Så var försiktiga nu.
    Själv sitter jag nog gärna kvar i soffan och kollar över min stickning på snyggingarna på väggen!!

• Angelikasen

Vad är detta, 351 inloggade??????

• Troll1

tonårsmorsa skrev 2009-01-07 19:29:21 följande:
    Godafton damer. Jag ser att ni ställt till med fest för Passionsblomman. Vilken tur att jag tagit med musik då, för vad blir det för fest utan dans. Och för att minnas vår ungdoms dagar så blir det naturligtvis äkta disco. Tog också med mig ett gäng dansglada herrar och damer som så snällt visar hur man gör, om någon av er senila damer glömt stegen. Varsågoda:www.youtube.com/watch

Hahaaaa! Den har jag och mannen faktiskt skrattat åt förut. Lustigt att vi båda hittat just den, med tanke på utbudet.

• MulleNuh

haha jaa jag tänkte också på det...

Angelikasen skrev 2009-01-07 21:32:01 följande:
    Vad är detta, 351 inloggade??????
  • Angelikasen

jag menar, har folk inget vettigare för sig än att förstöra för oss när vi har så trevligt??

• passionsblomman

Jag sitter också och gapar åt antalet inloggade... Det kanske har friats ordentligt i julhelgerna? Så nu ska det jäklaridet planeras?
    Oj, nu är klockan visst läggdags, när jag nu ska upp och jobba mina allra sista två dagar som anställd på nuvarande arbetsplats...

Vet ni vad? -Sedan behöver jag inte gå upp 03.50 på morgonen längre!!!

(att jag istället är arbetslös kan jag tänka på en annan dag) Åh-en Johnny Depp affisch också...

• MulleNuh

Äh dom har inga liv helt enkelt!! Määähäään!
    Sitta här liksom!? What for??

Angelikasen skrev 2009-01-07 21:37:43 följande:
    jag menar, har folk inget vettigare för sig än att förstöra för oss när vi har så trevligt??
  • Angelikasen

Jamen, det passar ju bra, då kan vi två arbetslösa sitta här hela tiden och tycka synd om varandra.

passionsblomman skrev 2009-01-07 21:42:14 följande:
    Jag sitter också och gapar åt antalet inloggade... Det kanske har friats ordentligt i julhelgerna? Så nu ska det jäklaridet planeras?Oj, nu är klockan visst läggdags, när jag nu ska upp och jobba mina allra sista två dagar som anställd på nuvarande arbetsplats...Vet ni vad? -Sedan behöver jag inte gå upp 03.50 på morgonen längre!!! (att jag istället är arbetslös kan jag tänka på en annan dag) Åh-en Johnny Depp affisch också...
  • passionsblomman

VET ni vad??? jo, idag-på min födelsedag och allting, ringde telefonen...
    ...och så var det en som hittat vår hemsida på nätet och ville beställa!!!

Ha hAAAAA! Första som hittat oss bara sådär utan någon annan länk eller så!!!

Det måste vara ett omen, att det ska bli ett kanonår, och att firman ska gå jättebra (fast vi inte riktigt startat upp ännu då...)
    jag vet, ganska fånigt, men jag blev skitglad!

Svar på tråden Tantvarning 3