• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

ÅÅÅÅÅÅÅH! *torkar en tår ur ögonvrån* TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!!
    Vilket kalas! Och vilken sång! Och vilka kompisar!Detta var ju ett alldeles underbart uppvaknande

Tänk, man fyller liksom granne med självaste The King-då måste man ju nästan vara the Queen Åtminstone får ni mig att känna mig så!*kramar alla*

Jag har fått kaffe på sängen, skönsång och en rattmuff av min son och hans pappa alldeles precis för en liten stund sedan. också. Så med det här frukostsällskapet kan det knappast bli bättre. I´m yours, du har då verkligen överträffat dig själv, och blommorna är såååå fina!

Plats för fler!? Det har vi alltid, du kan sitta här Diz*klappar på kökssoffan bredvid mig*

• Angelikasen

Grattis passionsblomman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• passionsblomman

Tackar tackar -har du ätit frukost? annrs går det bra att få lite frunsch här. Titta så fint dukat det är! Ochdet här brödet, ja det är bara helt sagolikt gott!

Angelikasen skrev 2009-01-07 11:32:07 följande:
    Grattis passionsblomman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • MulleNuh

ooo nu har jag äntligen lyckats muta sonen så jag fick klippa honom!!! haha fy va söt han var när han såg sig i spegeln och ångrade sig bittert att han lät mig klippa honom!!!

Han ville ha sitt "långa" hår kvar!

Tur att mamma är starkare!

• Diz

oh, tack så hemskt mycket blomman! *sätter sig ner med en duns*

Nu har jag ingen aning om hur det kommer sig att tråden heter "tantvarning", men jag måste ändå säga att det känns passande. Iaf för min del... Jag fyller 27 i mitten av februari, men herregud så mycket "tant" jag känner mig, för det mesta faktiskt. Är det så tror ni, att med m2b, hus, 4 barn, minibuss, katt och drivor med tvätt så e det liksom kört? Att nu e man tant och då slipper man inte ur det? Jag hoppas att det bara är lite mamma-blues, har inte vant mig med att kroppen min ser ut som en småbarnsmammas istället för fotbollsspelares...

• passionsblomman

Åh, har ni hört tjejerna på TV-programmet Bröllopsform? De säger allihop att de inte känner igen personen de ser i spegeln, för de känner sig inte alls såna...

Jag håller helt med! Man står i provrummet och har hittat en söt sommarklänning...
    ...och fattar inte vem den tjocka gamla damen är som tittar på en genom spegeln! Vet hon inte att det är oförskämt att tränga sig in i ett redan upptaget provrum!

Diz skrev 2009-01-07 12:03:39 följande:
    oh, tack så hemskt mycket blomman! *sätter sig ner med en duns* Nu har jag ingen aning om hur det kommer sig att tråden heter "tantvarning", men jag måste ändå säga att det känns passande. Iaf för min del... Jag fyller 27 i mitten av februari, men herregud så mycket "tant" jag känner mig, för det mesta faktiskt. Är det så tror ni, att med m2b, hus, 4 barn, minibuss, katt och drivor med tvätt så e det liksom kört? Att nu e man tant och då slipper man inte ur det? Jag hoppas att det bara är lite mamma-blues, har inte vant mig med att kroppen min ser ut som en småbarnsmammas istället för fotbollsspelares...
  • MulleNuh

Men hörrni.. Träna då?!? Jag har ju PRECIS kommit igång! Jag måste få mina muckler tillbaka..

Jag har spelat handboll på HÖG nivå under en herrans massa år och jag vill tillbaka dit till den kroppen! *drömmer mig bort*

Ja ja kanske man inte kan se lika ut 5 år och 2 barn senare?!

Nä men jag håller fast vid min önskan om att jag fortfarande har sjkt bra förbränning!

Och muskler kommer ju snabbt om man en gång haft dom!

• passionsblomman

Jag sjöng i kör under min sköna ungdom... så magmuskler är väl ungefär det jag haft då...

fast jag är ganska stark, vi i blombranschen bär mer än ni kan ana!

MulleNuh skrev 2009-01-07 12:09:39 följande:
    Men hörrni.. Träna då?!? Jag har ju PRECIS kommit igång! Jag måste få mina muckler tillbaka.. Jag har spelat handboll på HÖG nivå under en herrans massa år och jag vill tillbaka dit till den kroppen! *drömmer mig bort*Ja ja kanske man inte kan se lika ut 5 år och 2 barn senare?!Nä men jag håller fast vid min önskan om att jag fortfarande har sjkt bra förbränning!Och muskler kommer ju snabbt om man en gång haft dom!
  • Diz

Exakt, brösten har flyttat ner ett par våningar, rumpan har flyttat hemifrån upp till magen och allt är lite sådär lagomt "julligt", till motsats från gulligt...
    Försökte hitta kläder på mellandagsrean, det enda jag hittade var passande nog en stooooor sweatshirt.

Jag har också sjungit i kör, spelade dessutom damfotboll och innebandy i korpen (herrarnas liga) :P Jag tjatar på karln att köpa mig ett wii fit, det är nog det enda som kan få mig att träna tror jag, ska jag in till gymmet i stan så tar det liksom nästan 2 timmar bara resan ToR, sen ska man träna och duscha osv... när fan har man tid med det liksom?`?? :-/
    Långa promenader är uteslutet då min foglossning fortfarande stökar efter yngsta sonen...

• MulleNuh

JO men ni har ju iaf kvar brösten!! Mina försvann helt nu efter sista...

Svar på tråden Tantvarning 3