Åh, har ni hört tjejerna på TV-programmet Bröllopsform? De säger allihop att de inte känner igen personen de ser i spegeln, för de känner sig inte alls såna...
Jag håller helt med! Man står i provrummet och har hittat en söt sommarklänning...
...och fattar inte vem den tjocka gamla damen är som tittar på en genom spegeln! Vet hon inte att det är oförskämt att tränga sig in i ett redan upptaget provrum! 
Diz skrev 2009-01-07 12:03:39 följande:
oh, tack så hemskt mycket blomman! *sätter sig ner med en duns* Nu har jag ingen aning om hur det kommer sig att tråden heter "tantvarning", men jag måste ändå säga att det känns passande. Iaf för min del... Jag fyller 27 i mitten av februari, men herregud så mycket "tant" jag känner mig, för det mesta faktiskt. Är det så tror ni, att med m2b, hus, 4 barn, minibuss, katt och drivor med tvätt så e det liksom kört? Att nu e man tant och då slipper man inte ur det? Jag hoppas att det bara är lite mamma-blues, har inte vant mig med att kroppen min ser ut som en småbarnsmammas istället för fotbollsspelares...