Hej svejs!
Hmmmmmmmmmmmmmm................ rackarns! Jag har gett min lap, en del smällar, trodde ju såklart att det var den som behagade jäklas m mig eftersom BT var som seg kola
Själva proccesen var alltså, under all kritik.
Så här;
1.a försöket, inga problem. Förutom att jag får besked om att jag måste logga in???? Jaha, dumma dator........ komma är med idiotiska råd. Hade vi inte kommit överens om automatisk inloggning kanske. Vet hut........
2.a försöket. Får besket väntar............. På vadå, bättre tider, dumma dumma dator. Vrider upprört skärmen fram, o tillbax.
3.e gången. Väntar fortf........ nej nu. Aningens upprörd, lämnar pappskallen, går mummlande till köket, o hämtar ett glas vatten. Kommer tillbaka, o ger lapen en hint om att oväder är på väg. Bäst att du passar dig din obildade tölpdator!
4.e försöket. Vet hut............ det var då ett långdraget väntande. Nu du ska du få....... knackar oavbrutet på skärmen. Knack, knack, knack, knack, knack........... Oki din skräpmaskin. Ska vi slås? Är det de du vill? Är det så? Jaha, på det viset. Berättar för tokskalle- lapen att jag minsann har spanat in en rosa Sony....
5.e gången. Nu jädrars............ Vänta, vänta, o åter vänta. Nej, nu tar jag inget mer shit av dig, Drullputte. Lägger ifån mig datamaskinen med en aningens hög smäll. Där fick du, så du teg din mackapär.
Somnar......... av ren utmattning: Tja, nu är jag klarvaken. Upptäcker att dagens välskrivna
blogginlägg är........... Borta. Försvunnet........ Nu du din eländiga rackare till skrivmaskin. Nu ska jag allt göra mig av med dig! Tjafsa inte emot...... Se vad du ställt till med, Dumburk........ det är precis rätt ord på sånna som dig.
Nu återstår bara att försöka tantbanka in lite vett i den här fördömda maskinen......
Pust, och suck........... Oj, oj, oj. Ack, ack, ack.
Robin, ROBIN, Robin. ROOOOOOOOOOOOOBIN: Kom genast hit. Jag blir galen på det här. Kolla vad den har gjort, titta......... vad är det för fel på datorn.
Sonen, alltsåå Robin himself; Vad skriker du för? Det är väl inget........... Han tittar på mig, o ser ut såååååååådär. Mixtrar lite m nått i min lap.
Så där ja.............Då var det klart.
Tack, och godnatt mina tantvänner. Kramar
Teknik......... Ja, kära nån......?????