• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MittiPrickBrud

Vad ni är söta! Tack!!!!!
    Det behövdes.
    Nu ska jag se vad som upprör den kära passion så väldigt!

• Troll1

passionsblomman skrev 2009-01-12 23:15:45 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3217498.htm...Sådärja! Nu blev jag så upprörd-fast det visst är hälsovådligt-att jag SVÄRDE åt en i tråden! *blir varm och svettig av ilska*

Det är bra! På dem bara blomman! Du måste träna upp dig verbalt inför ditt ena jobb tror jag. Måste hålla maskineriet igång sas.
    Visst blir man lätt förvånad (det var ett väldigt milt uttryck, noterade ni väl) i trådarna. Tycker de ska stänga ner "Ge bort...." tråden nu. De kan väl gagga ngn annanstans. Har tröttnat på brudöverlämningstjafset för länge sedan och nu drar de upp kor och annat div. Stackars TS... Fick hon svar på sin fråga??

• Im yours

Passionsblomma; Strålande av er. Min första boutique, ja det hette så på 80- talet Iaf så fick jag starta eget bidrag, de 1.a månaderna. Men himmel vad mycket det var att hålla ordning på. Och allt hette precis som du säger: BYRÅKRATI

Om man jobbar som plit, kan det tänkas att man får ta en del skit. Jag tycker iaf att det låter spännande, men att 20p i kriminologi får räcka. För min del Vanligt tantvett bör du klara dig på länge . Så lycka till!

Nämn denna tråd som merit. Här undrar man ju verkligen vem som bucklar på vem i olika sammanhang.

Angelikasen: Grattis till mangelfyndet. Här manglas det så det ryker om det, men bara i tvättstugan

• MittiPrickBrud

Som troll1 säger. Man häpnar!

• passionsblomman

Oj, ja om du hört mig i fornstora dar när jag stod i stockholmsnatten och skrek, skulle du tycka att jag var högst färdigtränad, vågar jag påstå. Men, efter att mest ha myst med góa väner i tanters glada lag, är det klart, man ommer väl liksom av sig lite...

Svar har hon fått, fler än hon ville och säkert inte alls den sorten hon ville, men så går det nmed just de frågan. Nu vet hon det. Inte värre än så.
    Jag tycker det ändå klarats av att diskutera ovanligt bra första delen av tråden, vilket var roligt att ta del av.
    Nu har det som sagt börjat handla om kor...
    ..då kan det räcka för min del..

Troll1 skrev 2009-01-12 23:19:57 följande:

Det är bra! På dem bara blomman! Du måste träna upp dig verbalt inför ditt ena jobb tror jag. Måste hålla maskineriet igång sas. Visst blir man lätt förvånad (det var ett väldigt milt uttryck, noterade ni väl) i trådarna. Tycker de ska stänga ner "Ge bort...." tråden nu. De kan väl gagga ngn annanstans. Har tröttnat på brudöverlämningstjafset för länge sedan och nu drar de upp kor och annat div. Stackars TS... Fick hon svar på sin fråga??
  • Im yours

Va falls kor, nu smattrar det i mina löständer oxå

• Troll1

I´m yours: "Plit, skit, merit..." Oj så du rimmar. Har du mangeln i rimstugan?
    När du skrev boutique på 80-talet så fick jag tydliga bilder i huvudet... :-+

Glamouröst 
    Ok, kanske inte boutique, men ändå!

Ursäkta mitt bildbombande. Kan inte låta bli.

• MittiPrickBrud

eh, ja jag gluttade också in där lite och läste om kor...

Är det inte ofta samma person(er) som debatterar i dessa trådar? !

• Troll1

MittiPrickBrud skrev 2009-01-12 23:30:10 följande:
    eh, ja jag gluttade också in där lite och läste om kor...Är det inte ofta samma person(er) som debatterar i dessa trådar? !

Hmmm just det ja! Kan räkna upp dem på mina fem fingrar. Vet bäst, kan allt, tror mest osv...

Svar på tråden Tantvarning 3