• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

Det blev visst mycket gnäll. Hrmpff....*Skäms lite*

• passionsblomman

Å, fy vad jobbigt att inte känna sig safe från att blöda igenom ute bland folk och allt!

Så hade min mamma i perioder också. Hon fick gå hem från föreläsningar osv. Har du inte fått ngn hjälp mer än piller? det måste väl finnas ngt man kan göra?

• MulleNuh

meh!!! Jag vet inte varför jag fråga hur gammal du är!!! Har nog inte med saken att göra! haha.

Ja men nog borde det finnas några piller!?

• Originalrosen

Jag är 50 år, så det är liksom ingen hit med att ha mens längre. Min kiropraktor, nej - veterinär, nej....var heter det nu??! Ja, han som kikar där nere?? Gynekologen! Ha!!

Han säger alltid att det ser bra ut när han kollar med ultraljudet och sedan får jag piller för ett år till. Det funkar inte längre för mig, jag trodde det skulle lägga av snart, jag ÄR ju en riktigt kärring. *morrar*

• Originalrosen

Precis, det borde finnas något som tar bort det helt och hållet! Vill ha! *tar mig för magen och jämrar lite extra*

• Originalrosen

passionsblomman, vad fick din mamma för hjälp? *Håller tummarna för ett toppenbra tips*

Pleeeessse.....I need somebody.

• passionsblomman

En gång för alla: I tanttråden skäms vi inte ! Här bara har vi det bra och tar hand om varandra och utbyter livets och dagens erfarenheter. Nu tar du dig en liten Whiskey, eller vill du hellre ha Cognac? och så tittar vi lite på alla fina bilder vi har på väggarna och, så måste jag få höra om du inte haft någon som rett ut hela grejen ordentligt?

• Twixiee

Alla glada och snälla tanter, jag behöver er hjälp!
    Detta är kanske lite OT. Vi har precis fått veta att vi har fått en lokal att ha vår bröllopsfest i. Nu är min fråga, måste man ha tillstånd från kommunen att ha en bar på bröllopsfesten?
    Vi kommer att vara ca 35vuxna som kommer att dricka alkohol, så det blir en fest i ett slutet sällskap.
    Baren kommer troligen att vara till självkostnadspris, så det blir ingen personal som serverar. Någon som har erfarenhet av detta?`

• Originalrosen

Tar tacksamt emot rådet om en konjak. Ska kika lite på alla fina bilderna och fundera lite. *slår upp en rejäl konjak och lutar mig tillbaka*

Hmmm....jag får nog stå på mig vid nästa besök hos "Bottenkikaren" och inte nöja mig med att "allt ser jättebra ut". Det är ju faktiskt inte jättebra. Lustigt, jag brukar bli så nöjd när han säger det. *inser hur fånigt jag har uppfört mig*

Vet ni, jag har varit som en liten flicka hos honom, kanske dags att bli en tant?! Vad tror ni? Ska jag vässa armbågarna och klyva tänderna?

Svar på tråden Tantvarning 3