• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Vet ni vad det värsta med att ha katt är - RÅTTORNA. Och nu talar vi inte om små söta skogsmöss, utan stora feta äckelråtter. Varför måste de lägga dem precis framför dörren. En bamseråtta med långa huggtänder. Uäck!

• Originalrosen

Näää, försvann inte - såg bara en film. Välkommen, Mr Chance med Peter Sellers. Riktigt bra.

Tack för all uppmuntran, tjejer!

• Originalrosen

Tv4 - Jamen? *shockad*

Va sjutton???!!!

• Originalrosen

Passionsblomma, kikade väl sju sekunder men det räckte!

• Originalrosen

*ruskar fortfarande på mig*

Det var det äckligaste jag sett!!! *kräks snart*

• Angelikasen

Vet nästan vad du snackar om, fast här har vi bara åkersorkar som är typ en dm plus svans. men det värsta är inte enligt min mening när dom lägger hela sorken utanför dörren, utan det är när dom äter upp allt utom gallblåsan, utan lägger den på stengången, där den inte syns, utan rätt som det är: POFF så har man gegga under hela skon EEEUUUUU!

tonårsmorsa skrev 2009-01-13 23:05:33 följande:
    Vet ni vad det värsta med att ha katt är - RÅTTORNA. Och nu talar vi inte om små söta skogsmöss, utan stora feta äckelråtter. Varför måste de lägga dem precis framför dörren. En bamseråtta med långa huggtänder. Uäck!
  • Angelikasen

Nu ska jag sova så vi inte kommer för sent till dagis imorgon också.

Natt natt!!

• Im yours

Mulle; Vill bara säga en sak, du är galet snygg som du är.

Passionsblomman; Morgonpromenader, klart jag hänger på. Blåser rejält här, men som nått snille sa: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder

Oj, vad många ggr jag undrat över, varför så många kvinnor ska behöva lida så in i norden pga blödningar, o värk vid mens. Medan andra som jag t.ex, knappt känner ett dugg, blöder 3 dagar. Than its over. Jag steriliserade mig för ca.5 år sedan, då barnbehovet var över. Iaf jag lider verkligen med er. Tar en skvätt conjac, skål.

Vad är det som händer på 4.an föresten?

Svar på tråden Tantvarning 3