• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Jag kan tyvärr inte bara äta En kaka, eller ett PAR godisbitar. Här är det rock n´roll och motorväg som gäller. Allt eller inget. Ve o fasa! (Nästan, inte riktigt så illa, men inte långt ifrån)

• passionsblomman

Så för dig är det "absolut inte handla hem ngt som kan ligga och fresta i skåpen då"?

Troll1 skrev 2009-01-14 21:31:36 följande:
    Jag kan tyvärr inte bara äta En kaka, eller ett PAR godisbitar. Här är det rock n´roll och motorväg som gäller. Allt eller inget. Ve o fasa! (Nästan, inte riktigt så illa, men inte långt ifrån)
  • Troll1

Just! Och det funkar ibland... Har varit gottegris hela livet, men efter första barnet -87 så kunde jag, den taniga lilla 46 kg personen, helt plötsligt inte äta det jag ville. Jag trivs bäst vid 60 kg ungefär. Tycker inte det är snyggt med magra 40 -åringar personligen. Man får rynkor där man minst anar det. Lite goa kinder hör till också.

• MulleNuh

Godis är ok ibland men inte ofta.. Dock äääälskar jag flottig mat och röror och ost.. Kan döö för sådant...

• Im yours

Men hörni, till något helt annat. Läste nyss en tråd om att man inte kom in på weddingannouncer. Testade, o det gick inte trots 10 försök att hitta sida, Scary.........

Någon av er som har en sida där, o kan testa att komma in. Vi har bara påbörjat vår sida, men det är ändå rätt mycket tid som lagts ner. Såååååååååååååååååååå

• passionsblomman

Å DET har du rätt i! Träffade en av mina bästisar sedan tonåren för ett tag sedan. Hon bor inte i Sverige nu, så vi hade inte setts på många år. Hon var en speta innan hon plötsligt vid 16 fick värsta formerna, för att sedan bli lite rundare,- i sina egna ögon fet, men inte alls! Nu hade hon gått ner massor, och var väldigt smal. Hon var jättenöjd, men jag blev halvt chockad över hur gammal hon plötsligt såg ut när de där runda kinderna försvann. Gäller ett par andra jag känner också. De har fått ngt lite "hårt" över sig.

Troll1 skrev 2009-01-14 21:40:47 följande:
    Just! Och det funkar ibland... Har varit gottegris hela livet, men efter första barnet -87 så kunde jag, den taniga lilla 46 kg personen, helt plötsligt inte äta det jag ville. Jag trivs bäst vid 60 kg ungefär. Tycker inte det är snyggt med magra 40 -åringar personligen. Man får rynkor där man minst anar det. Lite goa kinder hör till också.
  • passionsblomman

Kolla in Tv4 så får ni se när Anders Bagge är ute och spatserar hemma där jag bor!!! Där, mina damer har man stretat fram med stavarna, och nu bär det ut igen hela våren!

• Im yours

Troll1; Var i Gbg finns du. Jag kommer att bli göteborgska i sommar Mb2 har sitt ställe i Kullavik.

• MulleNuh

Men vadå?! Det är väl bara nåt tillfälligt??! HOPPAS JAG!!!

Im yours skrev 2009-01-14 21:44:21 följande:

Men hörni, till något helt annat. Läste nyss en tråd om att man inte kom in på weddingannouncer. Testade, o det gick inte trots 10 försök att hitta sida, Scary.........Någon av er som har en sida där, o kan testa att komma in. Vi har bara påbörjat vår sida, men det är ändå rätt mycket tid som lagts ner. Såååååååååååååååååååå
Svar på tråden Tantvarning 3