• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa
    tonårsmorsa skrev 2009-01-14 19:29:53 följande:
    Turbo kan nog räknas till tantvarning också. Alla vet väl hur det är med män, bilar och den välkända 40årskrisen.
    HAAhaha! Det måste jag säga till min man. Han blev retad för sitt senaste bilköp, arbetskamraterna sa att han hade köpt en gubb-bil (han skulle just fylla 30) och då försvarade han sig med att säga "men det är ju en TURBO".

Är för övrigt imponerad över hur du klarade din morgon.
  • tonårsmorsa

Troll1:
    Den där artikeln var ingen trevlig läsning. Började själv röka i 13-års åldern. Sen började jag med p-piller och då var det ju inte bra att röka samtidigt, så bäst att sluta med p-pillren - väldigt klips tjej (eller?). Tyvärr lever ju ungdomar med föreställningen att de är odödliga. Man kan ju hoppas att åldersgränsen på tobak åtminstone gör att några färre börjar röka. Själv slutade jag när det planerades barn, men det var inte lätt. Så hurra, hurra för MulleNuh. Kämpa på. Ge inte upp.

• MulleNuh

Tack för länken troll.. Ja Kol är inte att leka med... Usch.

Har varit riktigt röksugen idag också.. Men jag ska inte röka!! Vill inte göra Micke besviken..

Ja verkligen spännande.. Detta med huset!!
    MEN min pappa kommer bo kvar ett tag! Han flyttar ner i källaren! Men det är bra faktiskt.. Vi får hjälp med ungarna. Han är GRYM på att laga mat, plus att vi kommer ha råd att bygga ut och renovera hela huset!!

Sen kommer han flytta...

• passionsblomman

VART ska ni flytta?! *kanske mulle kommer närmare mig*

MulleNuh skrev 2009-01-14 20:27:06 följande:
    Tack för länken troll.. Ja Kol är inte att leka med... Usch.Har varit riktigt röksugen idag också.. Men jag ska inte röka!! Vill inte göra Micke besviken..Ja verkligen spännande.. Detta med huset!! MEN min pappa kommer bo kvar ett tag! Han flyttar ner i källaren! Men det är bra faktiskt.. Vi får hjälp med ungarna. Han är GRYM på att laga mat, plus att vi kommer ha råd att bygga ut och renovera hela huset!!Sen kommer han flytta...
  • MulleNuh

Täääääby serru..

passionsblomman skrev 2009-01-14 21:02:25 följande:
    VART ska ni flytta?! *kanske mulle kommer närmare mig*
  • tonårsmorsa

Nästan granne med mig då.

MulleNuh skrev 2009-01-14 21:03:03 följande:
    Täääääby serru..
  • MulleNuh

Vart hänger du om nätterna då??

• passionsblomman

Näää... det var fel...

-Men när priserna stiger igen efter att det krisat färdigt, då säljer ni ju förstås, och tjackar sjöläge ute på de här fina öarna!

MulleNuh skrev 2009-01-14 21:03:03 följande:
    Täääääby serru..
  • MulleNuh

Jaa, men vi gör värsta klippet.. Grannen köpte sitt hus för 4,5 millar...

passionsblomman skrev 2009-01-14 21:07:08 följande:
    Näää... det var fel... -Men när priserna stiger igen efter att det krisat färdigt, då säljer ni ju förstås, och tjackar sjöläge ute på de här fina öarna!
    [/citat]
    tonårsmorsa skrev 2009-01-14 21:06:44 följande:
    [citat]
    Skärgårdsstad
    Huh???
Svar på tråden Tantvarning 3