• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Mmmmmmmmm, det sägs kunna vara så här ibland. Bara at kolla imorg, el senare ikväll. Någon skrev att det ju faktiskt är natt där, o att det därf inte är någon som kollat upp det ännu. Bara att försöka igen

• passionsblomman

Alltså, tänkte man kanske kunde kika lite på Tv med sin sambo såhär på kvällskvisten, men det GÅR ju inte för alla hemsaka program!.-o

Nu handlar det om en satckars kvinna som hölls fånge hos en man som var sadist och hade henne i en låda under sängen i flera år!
    Förutom tortyr osv då...jättegott man sover om man matar huvudet med sån´t här sent på kvällarna!

Kunde de inte ha ngt med Mark levengood och Tantens betydelse för samhället istället!

Ni HAR väl läst hans "Gamla tanter lägger inte ägg" ? SÅ rolig!

• Troll1

Passionsblomman: Den boken har lästs måånga ggr fram o tillbaka. Underbart!! Jaså din syster bor här... Jamen dåså!

Håller med om att det blir övermäktigt med allt hemskt som händer. Är det inte hänt lite VÄL mkt det senaste?? Vad händer? Jag följer "Arbogamamman" på hennes sida, på FL (Ja, det finns bra trådar där ). Hon är helt otrolig! Jag har aldrig "träffat" en människa som har så mkt kärlek, omtänksamhet och sunt förnuft i sig. All heder åt henne. Det är ju ngt offatbart hemskt som hände dem där.... 

Jag bor i de Östra delarna av Gbg kan man säga. Stort område, men på ett ungefär... Kullavik är "fiiint". *fnissar* Tantvarning. Äh, jag skojar (lite)!

Vår weddingannouncersida finns inte heller. Hua! Tänker på alla månader man hållt på o fixat. Jag vet att det varit strul där innan, men då såg det lite annorlunda ut. Nu är det precis som att den inte existerar. Vojne!!

• Im yours

Troll1; Så sant som det var sagt. Funderar på om man måste hålla upp lillfingret så där fisförnämt, då det vankas kaffe där Hoppas att jag kan kalla på dig om det krisar till sig, med alla knösusar

• Im yours

Passionsblomma; När man talar om borttappade recept, finns de i vår tant- tråd. Tack så mycket. Oj, oj vad jag saknat den här tårtan, sååååååååå god.

• passionsblomman

ha ha! ja, den är helt super! jag får SÅ mkt cred varje gång jag bjuder på den!

Im yours skrev 2009-01-14 23:53:28 följande:

Passionsblomma; När man talar om borttappade recept, finns de i vår tant- tråd. Tack så mycket. Oj, oj vad jag saknat den här tårtan, sååååååååå god.
  • MittiPrickBrud

Ikväll blir det snabbtitten!
    STORkramen och allt sånt, och sen godnatt.
    jag är såååå trött och måste verkligen komma i säng NU!

Svar på tråden Tantvarning 3