• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • lillabruden

Dagens tant-tips;
    Rischoklad

Det måste ju vara mindre kalorier i det!!! Eller?

Och en piggelin glass innhåller bara sisådär en 55kcal och så är den ju så uppfriskande god

• MulleNuh

Mmmm gott...

lillabruden skrev 2009-01-16 09:37:43 följande:
    Dagens tant-tips;Rischoklad Det måste ju vara mindre kalorier i det!!! Eller?Och en piggelin glass innhåller bara sisådär en 55kcal och så är den ju så uppfriskande god
  • Originalrosen

Vatten med färgämnen, socker, E-ämnen, aromämnen, smakämnen....och fryst? Nä tack.

Läs gärna om vad som finns i vår mat, man blir mörkrädd. Jag har lagt om, det är jag glad över.

• lillabruden

Det jag inte vet mår jag inte dåligt av

Nä, att läsa på förpackningen har en gräns för min del, slutade äta leverpastej i 4år pga innehållsförteckningen!! Men allt med måtta så skadar man inte sin kropp. Jag måste ju ha socker ju!

Originalrosen skrev 2009-01-16 09:41:53 följande:
    Vatten med färgämnen, socker, E-ämnen, aromämnen, smakämnen....och fryst? Nä tack.Läs gärna om vad som finns i vår mat, man blir mörkrädd. Jag har lagt om, det är jag glad över.
  • MulleNuh

jag läser ALDRIG innehållsförteckningen!!!

• Originalrosen

Kolla mellanmjölken och försök sedan förstå varför! Vad ska mjölk innehålla, ställer er den frågan. Inte sjutton det som står där i alla fall!!

Nä, här är det numera gammeldags mjölk, inga tillsatser eller konstigheter. Ja, som det var förr helt enkelt. Mjölk från kossan.

• lillabruden

Mjölken får vänta....tvätten kallar *suris..*

• Troll1
    Im yours skrev 2009-01-16 11:15:24 följande:
    Vassego, inte ens två åttondelsfärdig Meeeeeeen...... storleken på texten. Jag blir maniac Lalalalalalalalalarsochliz.weddingannouncer.com
    Hihi, du har samma bild (hjärtat på tvättstrecket) som vi HADE, den är borta nu precis som alla andra bilder i stort sett. 

Har du skrivit texten i word, eller hur fick du det fina teckensnittet? Fina dikter!

• MulleNuh

MORR!!!! Nu börjar Molson igen!

Svar på tråden Tantvarning 3