MulleNuh > Jo, han skulle kunna hjälpa till. Men som det är just nu så går han upp 5 på morgonen, för att kunna gå hem såpass tidigt att han hjälper mig på eftermiddagen, vilket jag är sååå glad för (hjälp med 4 jämfört hjälp med 1 mitt i natten
). Jag har inte hjärta att väcka honom.
Lillabruden > det skulle ju kunna vara något... Dock känner jag lite att det e dags för honom att kunna somna i sin säng, men det kanske e jag som har för höga krav.
Troll1 > JA! Att jag inte tänkt på det.
Jag upplever det svårare att komma igång med "annan mat" den här gången, det är ju sååå smidigt att amma.
För tillfället får han en halv barnmatsburk till lunch, vilken sen kompletteras med lite bröstmjölk så han får somna middag. Sen brukar han få middag och ibland lite fruktpuré till efterätt. Men framemot kvällen har det mest varit ammande faktiskt... Gröten finns ju hemma, så vette f*n varför jag inte använt den.
Tack för påminnelsen!
Passion > Tack! Styrkekramar mottages alltid tacksamt.
Jag vet ju egentligen att det går över, det är ju bara så svårt att komma ihåg ibland...
Idag har jag sluppit huvudvärken större delen av dagen, otroligt så mycket mer energi jag fick då... Spjälisen ska definitivt in, eller rättare sagt e den redan inne, tragiskt nog används den fortfarande av tvååringen, han älskar sin spjälis.
Men nu ska vi ta in växasängen från vinden, så då får liten ta över spjälsängen. Får göra någon liten ritual så växasängen också blir fest.
Angående alla "skit"-trådar... Just nu får det finnas hur många sånna som helst... så länge jag får ha kvar mina tanter... puss på er hela högen!
Och cupcakes till er alla! *dukar fram sina finaste vaniljmuffins, några äppelmuffins, ett par med drottningsylt, och så... chokladmuffins, och nougatmuffins när vi ändå håller på... * Håll till godo!