• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Aha, vad görs mitt i natten

Usch här kan vi hålla oss för skratt. Mb2 mamma har blivit dålig, o ligger på sjukhuset. Så han är där.......... och jag är här. Eländes, elände.

Nu ska jag försöka knoppa in. Natti natt! Syns imorgon.

• passionsblomman

Nej vad 17 SÄGER du!? Vad har HÄNT??? Du måste berätta!*blir orolig*

Im yours skrev 2009-01-17 01:37:58 följande:

Aha, vad görs mitt i natten Usch här kan vi hålla oss för skratt. Mb2 mamma har blivit dålig, o ligger på sjukhuset. Så han är där.......... och jag är här. Eländes, elände.Nu ska jag försöka knoppa in. Natti natt! Syns imorgon.
  • Im yours

Kära Passionsblomman; Det är inte min mb2 som är sjuk, utan hans mamma. Peppar, peppar, för att det inte händer den finingen nått De vet inte riktigt vad som hänt, men hon är lite till åren så........

Apropå ålder. Troll1; Jag kan tyvärr inte ta åt mig komplimangen, av den underbara tant som finns i gårdagens blogg Snacka om att vara full i fan Men om jag någon gång får för mig att blossa på en cancerpinne, Då ska det vara på min 100 års dag, o jag tänder absolut "på" precis som tanta

Föresten, godmorning mina vänner! Idag ska jag följa med en kompis på stan, för att vara smakråd gällande klädsel. I detta fall handlar det om ytterkläder.

Hugger muffinsen som blev kvar sen igår. Lite krispig, men oooooooo så god. Attans, glömde sätta in löständerna..... slurp, slurp.......... där satt den. Muffins, och en kopp kaffe, de är mitt liv de se.

Själv tänkte jag baka scones i eftermiddag, runt 16.00. Marmelad av olika sorter, samt ost finnes. Sedan bjuds det på kladdkaka, m lättvispad grädde.

Alla är varmt välkommna!

Tack och hej, leverpastej!!! Måste skynda, har full tupp

• Troll1

Hej på er! {#lang_emotions_sunny}

Tonårsmorsa: Jag tror jag förstår vilken tråd du syftar på. Började också undra lite där...

I´m yours: Det var tråkigt att höra! Hoppas hon blir bättre snart.

• passionsblomman

Aha! Afternoon tea...mmmmm det blir lagom efter att ha stått på fotbollscup med sonen heeeela da´n.

Vad bra att det inte hade hänt din man ngt, fast det va ju inte att din svärmor är dålig heller...

Och ja, idag är tuppen full hela dagen!

• Troll1

Hoohooo, tanternaaaa var eee niii?

Komsikomsi! *sträcker fram jordgubbstårta*

• MittiPrickBrud

Hej och hå!

Idag ska gamla tanten här på fest.
    Hur ska man orka?
    *putsar på danskorna och dammar av lilla svarta*

Om jag haltar in på kryckor i morgon så vet ni vad det beror på!

PoK

• Troll1
    MittiPrickBrud skrev 2009-01-17 14:43:02 följande:
    Hej och hå!Idag ska gamla tanten här på fest. Hur ska man orka?*putsar på danskorna och dammar av lilla svarta*Om jag haltar in på kryckor i morgon så vet ni vad det beror på!PoK
    Åhoj! Ha det så roligt!! {#lang_emotions_cheers}
  • MulleNuh

haha nääää.. Jag slarvar inte alltid!!

Jag och Zack har sovit hos min pappa i natt.. Och idag har vi varit på banken och pratat lån till huset!!

passionsblomman skrev 2009-01-17 00:51:54 följande:
    Taddaaa! Nu är det uppdaterat! är du där Troll1?Mulle? är du ute och slarvar igen? *kikar över glasögonen*
Svar på tråden Tantvarning 3