• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Angelikasen

Du kan mycket väl tänkas få en mycket god relation till med din passat. Det hade min syster med sin. Jag å andra sidan hade inte någon bra relation med den bilen, hon tvärstannade i Jönköping för mig förra sommaren och min syster som i och för sig satt i baksätet fick prata lite snällt med henne för att hon skulle starta igen. Nej, jag behöver lite stabbigare saker, som Ford eller Volvo, kanske hänger ihop med min, som min syster uttrycker sig, enorma kroppshydda

• passionsblomman

Men nu börjar det likna nå´t! kaffe och kaka och goda vänners lag.
    DUKTIGA du Angelikasen! Jag vet vad du menar med storlekarna, jag kan inte låtea det vara så ag heller. De större storlekarna är ju längre i ärmar och ben osv också, så även om de blir kagom över tuttarna och magen/baken så ser det ju inte bra ut i övrigt...

Nya vänner är bra Daa...Vad kul men ny bil!

Hmmm det är alltså den där sidan alla slåss med...

• MulleNuh

Ååå vi har en ny vän som också är passat..

• Daa

Kanske de flesta tanter tar sig en söndagspromenad? Tycker nog att de borde hålla sig inne och dricka kaffe när det är såhär mörkt och halkigt ute.

Det låter lovande! Att hon hade en god relation med sin bil, alltså. Men jag får passa mig så jag inte bygger för mycket muskler! (yeah right...) Vill ju inte att bilen ska stanna för mig. Och skulle det bli bekymmer, får jag sno makens volvo.
    Fast din systers passat kanske bara blev lite ledsen för nåt när den stannade.
    (Tusan, hade lovat mig själv att inte personifiera bilar nåt mer. Som sagt, hur ska jag kunna skiljas från Kurt, den fina toyotan? )

Angelikasen skrev 2009-01-18 19:34:53 följande:
    Du kan mycket väl tänkas få en mycket god relation till med din passat. Det hade min syster med sin. Jag å andra sidan hade inte någon bra relation med den bilen, hon tvärstannade i Jönköping för mig förra sommaren och min syster som i och för sig satt i baksätet fick prata lite snällt med henne för att hon skulle starta igen. Nej, jag behöver lite stabbigare saker, som Ford eller Volvo, kanske hänger ihop med min, som min syster uttrycker sig, enorma kroppshydda
  • Daa

Och möblera?

passionsblomman skrev 2009-01-18 19:44:50 följande:
    Tja Mulle! Har du börjat tapetsera om huset i din fantasi än?
  • MulleNuh

Sitter och mailar med en arkitekt!

passionsblomman skrev 2009-01-18 19:44:50 följande:
    Tja Mulle! Har du börjat tapetsera om huset i din fantasi än?
  • passionsblomman

Ha ha! jag aaaaaanade liksom att våran Mulle inte skulle nöja sig med tapeter, nej för tusan, vi bygger om kåken! Ska det vá så ska det vá ordentligt...hihi

MulleNuh skrev 2009-01-18 19:50:03 följande:
    Sitter och mailar med en arkitekt!
  • MulleNuh

asg!!

passionsblomman skrev 2009-01-18 19:51:36 följande:
    Ha ha! jag aaaaaanade liksom att våran Mulle inte skulle nöja sig med tapeter, nej för tusan, vi bygger om kåken! Ska det vá så ska det vá ordentligt...hihi
  • Im yours

Daa; I min värld är weddingannouncer nått som kan få mig fullkomligt hysteriskt Och efter någon timmes envishet; toppennöjd, och glad. För att sedan kasta mig ut på hal is igen. Det är som en cirkel, utan stopp,.............

Bilar, och jag. Mmmmmmmmmmm, någon sorts hatkärleksförhållande. Jag kör för att jag måste ta mig fram, men helst vill jag ta mig fram utan att köra bil Däremot sitter jag gärna i mb2 snygga bmw, och njuter av motorljudet. Eller.......... jag vet inte

Egentligen är jag en galen snyggbilstjej Javisst, är det så.

Hörni mina vänner nu sitter jag och tramsar........ Ett litet tips, såg nyss dokumentären om Lars Winnerbäck. En höjdare...... om man gillar hans musik, alltså

Angelikasen; Snyggt jobbat, m joggningen. Ger dig beundrande blickar, o varma applåder!!

Svar på tråden Tantvarning 3