• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Angelikasen

Beklagar!!!

Det är aldrig roligt när nåt sånt händer, man vet ju om att allt kommer ta slut nån gång, men man får ändå stanna till lite.
    Mååååånga styrkekramar till er!

Nu var dagens joggingtur avverkad, var uppe tidigt och tog det lugnt tills sonen skulle till dagis, sen kastade jag in bilen i garaget och så sprang jag. Det är ju rätt skönt egentligen, om man bortser från att det värker i varenda muskel nu förstås

Im yours skrev 2009-01-19 07:02:39 följande:

Godmorgon! Klart som korvspad, att en prommis på väg till, el från "vartsomhelst" räknas. Steg, som steg; Skulle man kunna säga om nu ville vara morgonskojig Tyvärr dog mb2.s mamma igår. Det är väl därför jag inte lyckats sova, trots att jag är trött som bara den. Usch vad livet svänger snabbt, från glädje till sorg........ på några minuter.Nu är det styrkekramar, styrkepussar, och massor av stöd som gäller. Kan hända att jag inte dyker upp här på en stund. Men fortsätt tänka på oss mina vänner. Kramar om alla!///// Tant Liz
  • Daa

Im yours: tråkigt att höra. Beklagar verkligen
    Tänker på er. Kram.

Angelikasen: du fortsätter att imponera.

Sitter här på lunchen och skriver. Det är ingen idé att gå till fikarummet än, för det går rykten om att det är kö till micron. Vad tror ni, är det tantvarning att vänta ut en kö?

Vad gäller bilar och deras nackdelar: skulle gärna åka buss till jobbet, men det tar 1½ timme enkel väg (först in till stan och sen ut till arbetsplatsen). Med bil är jag där på drygt 20 minuter.
    Tror nog att din lilla Sockersmula kommer att bli jättefin, lillabruden!

Ha en trevlig eftermiddag, hörrni.

• passionsblomman

Åååå, Jag beklagar I´m yours!
    Jag fick en sådan där känsla förut när jag läste att det var väldigt...Ja, du vet, man känner sig liksom alldeles stilla inombords, Nej det låter nog flummigt!

Iallafall fick jag en väligt speciell känsla igår, så jag tänkte på er mycket. *kramar om*

Livet tar en med på svängar man knappt hänger med i många gånger!

Im yours skrev 2009-01-19 07:02:39 följande:

Godmorgon! Klart som korvspad, att en prommis på väg till, el från "vartsomhelst" räknas. Steg, som steg; Skulle man kunna säga om nu ville vara morgonskojig Tyvärr dog mb2.s mamma igår. Det är väl därför jag inte lyckats sova, trots att jag är trött som bara den. Usch vad livet svänger snabbt, från glädje till sorg........ på några minuter.Nu är det styrkekramar, styrkepussar, och massor av stöd som gäller. Kan hända att jag inte dyker upp här på en stund. Men fortsätt tänka på oss mina vänner. Kramar om alla!///// Tant Liz
  • HB09

Passar på att hoppa in en snabbis för att liva upp arbetsdagen och kan bara sälla mig till övriga:

I'm yours: Beklagar sorgen, kramar till dig och din m2b!

Mulle: Grattis till (förhoppningvis-) husköpet! Jag är också gammal Täbytjej och det är ju _väldigt_ vuxet att flytta tillbaka - till eget hus

Angelikasen/lillabruden: Skriver till er i pms-tråden!

Kram

• tonårsmorsa

I´m yours:
    Beklargar. Skickar kramar till er båda.

• passionsblomman

Jag bubblar över och MÅSTE berätta:
    Min mamma ringde och berättade att en närstående har vunnit 1,6 MILJONER kronor!!!

Det är ju HELT galet!

Den här personen behövde verkligen de pengarna, så det är bara så himla roligt att jag inte kan tro att det är sant! TÄNK att det ibland kommer till den som ingenting alls har! *hoppar omkring*

• MulleNuh

wow!!!!!!
    Gu va kul!!!

passionsblomman skrev 2009-01-19 21:55:48 följande:
    Jag bubblar över och MÅSTE berätta:Min mamma ringde och berättade att en närstående har vunnit 1,6 MILJONER kronor!!! Det är ju HELT galet!Den här personen behövde verkligen de pengarna, så det är bara så himla roligt att jag inte kan tro att det är sant! TÄNK att det ibland kommer till den som ingenting alls har! *hoppar omkring*
  • passionsblomman

Alltså, skulle jag göra det själv, hade jag nog nästan blivit lite rädd tror jag...fast glad... och
    ...glad

VAD skulle ni göra om ni vann pengar?

Svar på tråden Tantvarning 3