• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MittiPrickBrud

Tack för bra planteringsråd passion!

och MulleNuh, du får gärna vara sexigast i världen, bara du kastar bort de där stinpinnarna!
    Du är värd så mycket bättre än att förgifta dig med dem, det vet du ju!

Kram

• passionsblomman

Äsch, gumman: du är sexig så det räcker ändå!

MittiPrickBrud skrev 2009-01-20 16:03:50 följande:
    Va!jag var s äker på att jag tog det sexiga numret igår, det stod ju så i trådens räkneverk så att säga!*vägrar att acceptera att Mulle får sexnumret!*
  • MittiPrickBrud

hihi, tack !

Nu måste jag greja lite...

ses senare!

• Im yours

Hej alla goa vänner! Tack snälla ni för alla värmande ord, sånt gör verkligen saker, o ting mycket lättare. Mb2 börjar komma över chockfasen........ Det är mycket; Hålla om, hålla ut, och hålla tyst. Och gud vad jag älskar den mannen.

Härligt att vara tillsammans med er. Vad gjorde man innan, egentligen. Jag drar baske mig in er i allt jag snackar om Nästan iaf............. I samtal med mina barn, mb2, eller what ever.

Typ; Du vet i vår tråd, där......Eller, Alltså, oj vad jag skrattade igår då jag var in på vår tråd ........... - Vet du vad....... vår tråd bla, bla.....

Miljonvinster, inte illa det!! Ja, vad skulle man göra om det damp ner en mille............ Bygga ett tornrum kanske, där jag kan sitta, o författa............ samtidigt som jag blickar ut......... mot horisonten. Det skulle vara nått

Mulle; Hellre härliga pajer, än illaluktande ciggisar. Dra in den ljuvliga lukten av nybakat, så är det lättare att slänga giftpinnarna åt fanders sedan.

Nu ska jag blunda, o hämta in ny energi. Kram, kram, kram till alla. Föresten ett tantkollektiv, vilken toppenidé, o inte skulle vi behöva svälta heller.

Passionsblomman; Full tupp har blivit min favvoreplik

Cy, och glöm inte broddarna!!

Föresten, det är upprörande att se, hur dåligt kommunen sandar numera. Nog för att det kan bli några snedsteg på väg till hållplatsen ibland. Ja, Baileys, o Whiskey- behovet, för att inte tala om Päronkonjaks- suget är konstant. Vilken tur att man varit förutseende, o samlat på sig några kilon att landa på Tacka vet jag, choklad............ åsså semlor. Mumsfillibabba!!

Jag bjuder på semlor, och en kaffetår ikväll. Välkommen!

• passionsblomman

Ha ha! i´m yours, förutom att min man just nu inte är ledsen-stackars din, nu igen!) så hade jag kunnat skriva det där inlägget själv, helt ordagrant!

Ni är alla välinblandade och jag ska också ha ett tornrum-varifrån INGEN anbefalles rädda mig, och fram till dess lottovinsten ramlar in så är det ...
    ...ja-Full tupp!

• MulleNuh

Ser mörkt ut med lånet!!!
    Men hon har inte gett ett slutgiltigt besked än..

• passionsblomman

Ååååå! *kramar om*

Nej! Låt bli ciggen! det blir inte ett dugg bättre för det!

När ska ni få definitivt besked då?

Och vad är kruxet?

MulleNuh skrev 2009-01-20 18:56:10 följande:
    Ser mörkt ut med lånet!!! Men hon har inte gett ett slutgiltigt besked än..
  • Angelikasen

Neej! om ni inte får det går ni bara till nästa bank!
    Vi bytte från Swedbank till Nordea när vi skulle köpa det här stället, på Swedbank var det, "neej det finns ingen säkerhet i det" och på Nordea var det" självklart, inga problem" så får ni nej, testa bara på nästa ställe. Ge inte upp!

Och du...kasta ciggen sa jag redan i förmiddags...

MulleNuh skrev 2009-01-20 18:56:10 följande:
    Ser mörkt ut med lånet!!! Men hon har inte gett ett slutgiltigt besked än..
  • passionsblomman

Så var det för oss med! Tvärnej hos Swedbank, Ja det går bra hos Handelsbanken.

Angelikasen skrev 2009-01-20 19:06:50 följande:
    Neej! om ni inte får det går ni bara till nästa bank!Vi bytte från Swedbank till Nordea när vi skulle köpa det här stället, på Swedbank var det, "neej det finns ingen säkerhet i det" och på Nordea var det" självklart, inga problem" så får ni nej, testa bara på nästa ställe. Ge inte upp!Och du...kasta ciggen sa jag redan i förmiddags...
  • MulleNuh

Det är att hon ser att vi ionte kommer ha råd att köpa ut min pappa sen när han flyttar. Och vi har ju ingen kontantinsats.
    Men det skumma är att vi tjänar MER än pappa och hans sambo.. Vi tjänar tillsammans nästan 700.000:-/år. Så nog fan har vi råd.

passionsblomman skrev 2009-01-20 18:58:10 följande:
    Ååååå! *kramar om*Nej! Låt bli ciggen! det blir inte ett dugg bättre för det!När ska ni få definitivt besked då?Och vad är kruxet?
Svar på tråden Tantvarning 3