Hej alla goa vänner! Tack snälla ni för alla värmande ord, sånt gör verkligen saker, o ting mycket lättare. Mb2 börjar komma över chockfasen........ Det är mycket; Hålla om, hålla ut, och hålla tyst. Och gud vad jag älskar den mannen.
Härligt att vara tillsammans med er. Vad gjorde man innan, egentligen. Jag drar baske mig in er i allt jag snackar om
Nästan iaf............. I samtal med mina barn, mb2, eller what ever.
Typ; Du vet i vår tråd, där......Eller, Alltså, oj vad jag skrattade igår då jag var in på vår tråd ........... - Vet du vad....... vår tråd bla, bla.....
Miljonvinster, inte illa det!! Ja, vad skulle man göra om det damp ner en mille............ Bygga ett tornrum kanske, där jag kan sitta, o författa............ samtidigt som jag blickar ut......... mot horisonten. Det skulle vara nått
Mulle; Hellre härliga pajer, än illaluktande ciggisar. Dra in den ljuvliga lukten av nybakat, så är det lättare att slänga giftpinnarna åt fanders sedan.
Nu ska jag blunda, o hämta in ny energi. Kram, kram, kram till alla. Föresten ett tantkollektiv, vilken toppenidé, o inte skulle vi behöva svälta heller.
Passionsblomman; Full tupp har blivit min favvoreplik
Cy, och glöm inte broddarna!!
Föresten, det är upprörande att se, hur dåligt kommunen sandar numera. Nog för att det kan bli några snedsteg på väg till hållplatsen ibland. Ja, Baileys, o Whiskey- behovet, för att inte tala om Päronkonjaks- suget är konstant. Vilken tur att man varit förutseende, o samlat på sig några kilon att landa på
Tacka vet jag, choklad............ åsså semlor. Mumsfillibabba!!
Jag bjuder på semlor, och en kaffetår ikväll. Välkommen!