Hallå, hallå tantarmén!
Passionsblomman; Blev lite full i
, då jag läste om rundan förbi partihallarna. Fick på nått mystiskt sätt upp en säregen syn. Jag författar en del, alltså jobbar m bokstäver/ord. Tänk, om alla skulle nöja sig m att köpa bokstäver i plats, el varför inte hela ord på burk. (Det finns ju redan sånt på marknaden).
Och efter detta inköp sluta köpa tidningar, böcker, etc.
Vore inte det knasigt dumdristigt gjort
Om nu ingen mer än jag, förstår vad jag menar, kommer en förklaring.
Hellre låta en en person med skills för diverse yrken göra jobbet, än att hålla på och amatördutta
lillabruden; buskproblem, lät som ett jobb för trädgårdsmästaren. Själv brukar jag anlita min mb2 för den typen av sysslor
Diz; Hoppas barnet kryar på sig snart. Vad gäller den typen av oseriösa lånelöften säger jag bara bläääääääääää.
MulleNuh; Förstår exakt hur du känner, men tro mig ciggen kommer inte att fixa några problem. Påt igen...... Ett tips i all enkelhet; Försök få träffa ev bankkontakter etc, öga för öga. Brukar fungera mycket bättre än bara en telefonkontakt. Passar på att dra en vers ur mitt liv;
En gång i tiden (ca. 10 år sedan), behövde jag låna pengar för att så att säga, få en större skuld än flera små. Jag hade inget fast arbete, var ensamstående med 3 barn, etc. etc. Kort sagt det såg inte vidare bra ut. Men jag hade ett färdigskrivet bokmanus som jag la ner på skrivbordet, samtidigt som jag sa; Det är här min framtid, o mina möjligheter ligger. Jag fick lånet på 75.000 kr. Mitt råd, om du har en dröm, ge aldrig upp den!! Kramar.
Troll1; Bra med filmtips. Och för guds skull, tvätta inte handen. Jag är ett inbitet Springsteen- fan, o precis den Bruce har lunchat o.s.v med mb2. Jag skulle såååååååååå gärna vilja träffa min idol, men tänk om jag svimmar, spyr, el kissar på mig. Vavava, ska jag göra om det händer
Om jag träffar honom alltså. Oh my good, oh my good, Eller????
Till er andra, löööööööööööööööööv uuuuuuuuuuuu.