först och främst;
:
*pust* så nu kan vi fortsätta!
När katten sover dansar musen på bordet eller hur är det
Nu syftade jag egentligen på att när ni gått o lagt er kommer lilla jag och skriver
Oxå vidare till 'busk'problemet som jag är bombis på att ni alla vill veta med spänning (eller inte..men jag berättar ändå!
) Det är löst, det är skönt och inga sår
Passionis, *tar fram läsglasögonen, harklar mig och säger med den mest torra tråkiga rösten jag kan*
Ordet 'baxa' är slang och har samma betydelse som 'att ha samlevnad med'. *tittar upp från glasögonen...* Fast mycket grövre. Man kan använda ordet såhär 'Jag baxa´ honom/henne' men helst ska man inte säga 'Vill du baxa med mig?' Då är risken ganska liten att man får det man vill ha..... och att baxa soffan är inget jag dömmer över
SKÅL!!! Ge mig lite rom med!
Eftersom vi delar med oss om vilka kändisar vi träffat
Jag har träffat dvärgen i Lord of the Rings (som för övrigt inte är dvärg i verkligeheten....) Mkt trevlig!!! Har träffat nån i Star Wars som jag inte kommer ihåg vad han heter....(följde med m2b's kusiner på Sci-Fi mässa....dont ask!)
Hhhmmm OH Jag har träffat the Moffatts (som säkert ingen minns idag utom jag.....) Consoul (det svenska bandet) Och Tobbe var supersexig.....!!! *svimmar*
Jag har sett Craig David på koncert och jag höll på att dö av hans sexighet där med..... David Tainton har jag träffat.....Men herrejisses vad jag träffat folk!
Trodde jag inte!
Jag kan tipsa er om OBH Nordicas Nackmassage grej, tror den kostade typ 399kr eller nåt (elgiganten) den är bra på hela kroppen -nacken såklart, magen när man har gaser som kniper en eller annan smärta, ryggen och fötterna!!! Och så billigt! Drivs av AAA batterier.
Dem dära gojsiga Muffinsen...*dreglar* Hoppsan hur hände detta, står en skål chips bredvid mig *tar...* Man tager vad man haver för stunden
Alla med magsjuka får skaffa sig lite Proviva. Som halvitalienare hittar man några få produkter som ALLTID funkar mot det mesta!! Oftast är det olivolja men eftersom jag är aningen försvenskad så blir det 1.En snaps, 2.Proviva, 3.CHOKLAD, 4.Redbull
Krya på er!!! *kramar*
ååhh nu har jag glömt igen vad jag ville mer kommentera! jag får göra så som du gör Liz, anteckningar o sen kopiera in!!!
någon som är intresserad av att se mina älskade fåglar?