• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Men jag är iaf mest kär i Jonny Depp..

• MulleNuh

...Micke VET att han är mitt andrahandsval!

• Im yours

Troll1; Hur sa, retad. Nej, o fy vale. Jag säger bara en sak, ska en "retare" in här får denne lova att kliva över en hel tantarmé. Japp, så det gäller att tänka över sin dumdristighet, mycket noga

Jag vill oxå ha en mums mumsbit

Vad gäller skostorlek, här finns en ingången 38.a.
    Soon and very soon; Haha. Här har du personen bakom riktigt tåvink. Då jag var a little something.............. och min familj reste runt Norden, o liksom tältsemestrade. Alltså, redan på den tiden kunde jag inte motstå practical jokes. Såklar att jag la mig ner i baksätet, och vinkade till bakomvarande bilförare med tårna. Tja, inga bilbälte användes, o det var t.o.m lagligt

Mulle; Vad gäller detta med weddingannouncer, mycket rom i teet Man blir åtminstone gladare. Tradeli, o tradelda.

Idag ser jag 3 nyanser av grått, då jag blickar ut. Tacka vet jag fiktiva tornrum, där erbjuds minsann härliga vyer. Men tack vare er mina vänner, känns även grått som en acceptabel kulör.

Nej, här är det full tupp, som gäller.

Föresten, Liz inte bara antecknar, och kopierar. Hon är även en hejjare på att glömma att spara saker, o ting. Måste finnas triljoners ord på vift ute i cyberspacet Som egentligen tillhör mig!! Basta!

• MulleNuh

haha så du sitter o romar så här en torsdagsförmiddag?!?!

Im yours skrev 2009-01-22 12:07:27 följande:

Troll1; Hur sa, retad. Nej, o fy vale. Jag säger bara en sak, ska en "retare" in här får denne lova att kliva över en hel tantarmé. Japp, så det gäller att tänka över sin dumdristighet, mycket noga Jag vill oxå ha en mums mumsbit Vad gäller skostorlek, här finns en ingången 38.a. Soon and very soon; Haha. Här har du personen bakom riktigt tåvink. Då jag var a little something.............. och min familj reste runt Norden, o liksom tältsemestrade. Alltså, redan på den tiden kunde jag inte motstå practical jokes. Såklar att jag la mig ner i baksätet, och vinkade till bakomvarande bilförare med tårna. Tja, inga bilbälte användes, o det var t.o.m lagligt Mulle; Vad gäller detta med weddingannouncer, mycket rom i teet Man blir åtminstone gladare. Tradeli, o tradelda.Idag ser jag 3 nyanser av grått, då jag blickar ut. Tacka vet jag fiktiva tornrum, där erbjuds minsann härliga vyer. Men tack vare er mina vänner, känns även grått som en acceptabel kulör.Nej, här är det full tupp, som gäller.Föresten, Liz inte bara antecknar, och kopierar. Hon är även en hejjare på att glömma att spara saker, o ting. Måste finnas triljoners ord på vift ute i cyberspacet Som egentligen tillhör mig!! Basta!
  • Troll1

I´m yours: Åh, där fick jag mig ett gott skratt....

Var är Passions{#lang_emotions_flower}n?

• MulleNuh

Kanske bara kaka tills vår kväll??

Troll1 skrev 2009-01-22 13:16:52 följande:
    I´m yours: Åh, där fick jag mig ett gott skratt....
    Var är Passionsn?
  • passionsblomman

Jag är häääär!

jag har sovit hela fm idag!

men det GICK inte att sova inatt, så jag läste ut min bok och trodde att jag skulle trötta ut mig...la mig kl 6 imorse!!

Mulle, var glad att du inte har 35:or när du är vad det nu var, typ 1,77 eller så va? Hur skulle DET se ut! och gå...
    Kladdkaka, ja det borde vi ju ha...

Jaså , ja jag förstod väl att den där baxningen hade ngt sådant innehåll...

Själv har jag nog hunnit reta upp ngra tjejer i en tråd nu, för jag var ganska ironisk när jag stack ut hakan*går dit och tittar hur arga de blev*

• passionsblomman

www.brollopstorget.se/Forum-1-26/m3229398.html

Ingen var arg än... men de kanske gör ngt annat...

Har ni läst den här tråden?
    Jag tycker det blir ganska mkt "du får inte komma på mitt kalaaaas" när man läst ett tag om alla besvärliga tärnor och objudbara människor ia lla miljoner trådar, och så visar det sig att de mest inte vill slänga pengar på ngn de inte känner så väl. Inte att det verkligen ÄR problem med att den personen skulle sabba bröllopet (tro mig, det har jag all förståelse för att man får ångest av sådana risker), utan det är mest att de inte gillar respektive. Sån´t är rätt taskit tycker jag!

• MittiPrickBrud

Skostorlek 36 här med!

*sitter med fötterna i fotbadet och dreglar över mums-mums, skämmen den som vågar reta någon som skakat tass med honom*

Liiite lite bättre idag, men fortfarande långt ifrån bra.

borde inte sitta här, borde ta tag i disken... och laga lite mat kanske...

men det är så trist!

• MittiPrickBrud

Snart börjar konståkningen!

Ska laga lite mat innan dess, så att jag kan äta framför tv:n.
    Vilket otantigt beteende va!

Svar på tråden Tantvarning 3