haha så du sitter o romar så här en torsdagsförmiddag?!?!
Im yours skrev 2009-01-22 12:07:27 följande:
Troll1; Hur sa, retad. Nej, o fy vale. Jag säger bara en sak, ska en "retare" in här får denne lova att kliva över en hel tantarmé. Japp, så det gäller att tänka över sin dumdristighet, mycket noga Jag vill oxå ha en mums mumsbit Vad gäller skostorlek, här finns en ingången 38.a. Soon and very soon; Haha. Här har du personen bakom riktigt tåvink. Då jag var a little something.............. och min familj reste runt Norden, o liksom tältsemestrade. Alltså, redan på den tiden kunde jag inte motstå practical jokes. Såklar att jag la mig ner i baksätet, och vinkade till bakomvarande bilförare med tårna. Tja, inga bilbälte användes, o det var t.o.m lagligt Mulle; Vad gäller detta med weddingannouncer, mycket rom i teet Man blir åtminstone gladare. Tradeli, o tradelda.Idag ser jag 3 nyanser av grått, då jag blickar ut. Tacka vet jag fiktiva tornrum, där erbjuds minsann härliga vyer. Men tack vare er mina vänner, känns även grått som en acceptabel kulör.Nej, här är det full tupp, som gäller.Föresten, Liz inte bara antecknar, och kopierar. Hon är även en hejjare på att glömma att spara saker, o ting. Måste finnas triljoners ord på vift ute i cyberspacet Som egentligen tillhör mig!! Basta!