• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman
    *hostattack*

(ikväll, när sonen sover tänker jag tjuvöppna chips)
    MulleNuh skrev 2009-01-22 18:19:56 följande:
    nu har jag jämnat ut matintaget men en tallrik med pasta, baconoch 4 kilo smält ost..
  • Troll1

Hann bara höra en snutt innan jag blev anfallen av min familj, de tyckte jag varkade lite ensam antagligen. De förstår inte att internet är mitt egna lilla hjärn-spa.

• passionsblomman

Hjärn-spa! Det var bra! Taget!

Troll1 skrev 2009-01-22 18:44:48 följande:
    Hann bara höra en snutt innan jag blev anfallen av min familj, de tyckte jag varkade lite ensam antagligen. De förstår inte att internet är mitt egna lilla hjärn-spa.
  • Troll1

Ja och tant-tråden är tant-spa-med-chokelaa

• passionsblomman

Värsta choklad-inpackningen! och så får man SPRIT i thét också.
    Och fina bilder, gott sällskap med vacker bakgrundsmusik.

Världens bästa SPA!

Vi borde öppna en lokal!

Troll1 skrev 2009-01-22 18:49:48 följande:
    Ja och tant-tråden är tant-spa-med-chokelaa
  • lillabruden

NU vet jag!!! Vi öppnar ett Spa i typ Spanien....eller nått annat underbart varmt ställe! Och BARA underbara tanter (som vi då ) får komma på Spaet där det finns alla sorters bad och myspys, choklad i massor, spetsade drycker, mysig piano och gitarr musik och bara anställda män som ser ut som Johnny Depp, Orlando Bloom och den dära Gail!

För övrigt har jag 37,5 i skor (var ju tvungen att ha en halv storlek istället för bara 38 -tack pappa!) Jag är 156cm
    Och det där med elefant minne det gäller för såna saker som är mindre livsviktiga men det som behövs minnas det glömmer man

Jag har antecknat på flera kalendrar om ifall jag kanske skulle glömma bröllopsdagen

• Angelikasen

Min man använder traktorn som hjärn-spa, han säger att det är så avkopplande att köra traktor.

Nu ska jag tala om nåt som nog gör så att alla mina innestående tantpoäng försvinner: Jag funderar på att skaffa motorcykel...

Troll1 skrev 2009-01-22 18:44:48 följande:
  • lillabruden

Beror på vilken MC du skaffar Och vilken hjälm!!!

Angelikasen skrev 2009-01-22 19:04:52 följande:
    Min man använder traktorn som hjärn-spa, han säger att det är så avkopplande att köra traktor.Nu ska jag tala om nåt som nog gör så att alla mina innestående tantpoäng försvinner: Jag funderar på att skaffa motorcykel...
  • passionsblomman

Himmel! Tänk om det verkligen skulle hända! alltså, men glömmer bort sin bröllopsdag....

Not so very likely om man kollar runt lite i trådarna!

jag såg en rolig syn framför mig när jag duschade-NEJ nu blev det fel! Jag stod INTE framför spegeln och duschade om ni nu hann tro det, och det hade förövrigt inte varit ett DUGG roligt heller-

Iallafall: Tror det kom sig av att det pratades om att sjunga för sin man i ngn tråd, och didis var där också.

Så flög bilden igenom mitt huvud hur vi tanter i tråden började våldgästa varandras bröllop...

...och rusa in mitt i festen med hattar och väskor i högsta beredskap, och sjunga brudparets lov för fulla muggar.Ha ha! I min hjärna var det JÄTTEROLIGT!

...men det är nog bäst att det stannar där!

• Angelikasen

Yamaha XJ600 Diversion; en touring hoj. Hjälmen är redan införskaffad, maken har en XJ900.

Svar på tråden Tantvarning 3