• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

hehe.. Ja då skulle du smaka den "goooda" nutriletten jag har ätit idag. Eller förresten, den var INTE god.

passionsblomman skrev 2009-01-22 16:51:07 följande:
    Nä, precis! Å, jag är så himla sugen på nå´t gott hela tiden...undrar vilken dag i åaden det är?*funderar* Jaaa, kanske är det därför att något är på g.....eller så är det bara alldeles som vanligt. Chips vill jag ha!
  • passionsblomman

Usch!

MulleNuh skrev 2009-01-22 17:05:15 följande:
    hehe.. Ja då skulle du smaka den "goooda" nutriletten jag har ätit idag. Eller förresten, den var INTE god.
  • MulleNuh

vill man vara fin får man lida pin som dom säger!

• passionsblomman

Ja, någon idiot har ju myntat det....

Kan man inte mynta ett nytt: "Du är redan fin!" Typ.

Det kan du gott säga till dig själv, så det så, jag vet!

MulleNuh skrev 2009-01-22 17:25:37 följande:
    vill man vara fin får man lida pin som dom säger!
  • MulleNuh

haha..

ohh nu ringde banken och lät så glad!! Ja men vi vill bevilja lånet om ni betalar 130.000:- i insats!

Ja men JIPPI sa jag. Ska kolla spargrisen.. Va fan dom VET ju att vi bor i en hyresrätt idag.

Man borde kanske kunna låna en kontantinsats på en annan bank??

• passionsblomman

Nu är det så tjejer, att det här var så himla vackert som Heloise länkade till mig, att det ögonaböj måste med i tråden!

Jag gillar ju redan låten men i den här versionen... Jag blir rörd (jag SKA nog snart ha mens,fast det är klart, jag är ju lättrörd... mitt lilla barn...awww)

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-01-22 17:45:41 följande:
    www.youtube.com/watchNu är det så tjejer, att det här var så himla vackert som Heloise länkade till mig, att det ögonaböj måste med i tråden!Jag gillar ju redan låten men i den här versionen... Jag blir rörd (jag SKA nog snart ha mens,fast det är klart, jag är ju lättrörd... mitt lilla barn...awww)
    Var det killen i hästsvans som du rördes till tårar av? *skoja*

Själv är jag sugen på allt möjligt (ok nästan allt ) så gott som hela tiden. Det är bara att välja, pms, klimakteriet, mens, ägglossning, trött, glad, arg, soft osv

Mulle: Man blir ju inte mätt av Nutrilette! Oj, det rimmar... fast de vill nog inte ha det i sin marknadsföring, eller vad tror ni?

• passionsblomman

Jo, särskilt hästsvansen...

Nä, men är det inte en fin låt då!

Eftersom jag gärna tar emot ett barn till i vår familj, ifall de skulle vilja sig, väljer jag INTE klimakteriet, annars kryssar jag i alla de andra...

Nutrilette...Bah!

Troll1 skrev 2009-01-22 18:16:21 följande:
    Var det killen i hästsvans som du rördes till tårar av? *skoja*

Själv är jag sugen på allt möjligt (ok nästan allt ) så gott som hela tiden. Det är bara att välja, pms, klimakteriet, mens, ägglossning, trött, glad, arg, soft osv

Mulle: Man blir ju inte mätt av Nutrilette! Oj, det rimmar... fast de vill nog inte ha det i sin marknadsföring, eller vad tror ni?
  • MulleNuh

nu har jag jämnat ut matintaget men en tallrik med pasta, baconoch 4 kilo smält ost..

• Troll1
    MulleNuh skrev 2009-01-22 18:19:56 följande:
    nu har jag jämnat ut matintaget men en tallrik med pasta, baconoch 4 kilo smält ost..
    !!
Svar på tråden Tantvarning 3