• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Angelikasen

Ursäkta mig, men är det nån mer än jag som tycker att världens mest onödiga sysselsättning är att vika kläder?
    Seriöst, du viker en T-shirt ena dagen och lägger in den i skåpet... vad är det första du gör nästa dag?? Jo, du öppnar skåpsdörren och tar ut och tar på dig samma j-la T-shirt!
    Suck, måste ner i källaren, tvätten kallar.

• Soon and very soon

skönt att fler sitter här o fikar istället för att vika tvätt! borde fixa med tvätt o allmän uppsnyggning/fräshning av hemmet men pallar inte trycket!
    Im yuors: collt met tå vinkning ju! borde kanske pröva det i sommar *fast med bälte*!

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-01-22 14:47:10 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-26/m3229398.htm...Ingen var arg än... men de kanske gör ngt annat...Har ni läst den här tråden?Jag tycker det blir ganska mkt "du får inte komma på mitt kalaaaas" när man läst ett tag om alla besvärliga tärnor och objudbara människor ia lla miljoner trådar, och så visar det sig att de mest inte vill slänga pengar på ngn de inte känner så väl. Inte att det verkligen ÄR problem med att den personen skulle sabba bröllopet (tro mig, det har jag all förståelse för att man får ångest av sådana risker), utan det är mest att de inte gillar respektive. Sån´t är rätt taskit tycker jag!
    Jag har lagt mig i nu också. Ghaa, så trött jag blev på en del där...
  • passionsblomman

Hi hi, har sett det! Man slutar aldrig förvånas....

Troll1 skrev 2009-01-22 15:55:55 följande:
    Jag har lagt mig i nu också. Ghaa, så trött jag blev på en del där...
  • MulleNuh

haha vilket minne! Ja jag är 177.. Skulle ju kanske se ut som jag inte hade några fötter då!!

passionsblomman skrev 2009-01-22 14:42:33 följande:
    Jag är häääär! jag har sovit hela fm idag! men det GICK inte att sova inatt, så jag läste ut min bok och trodde att jag skulle trötta ut mig...la mig kl 6 imorse!!Mulle, var glad att du inte har 35:or när du är vad det nu var, typ 1,77 eller så va? Hur skulle DET se ut! och gå...Kladdkaka, ja det borde vi ju ha...Jaså , ja jag förstod väl att den där baxningen hade ngt sådant innehåll... Själv har jag nog hunnit reta upp ngra tjejer i en tråd nu, för jag var ganska ironisk när jag stack ut hakan*går dit och tittar hur arga de blev*
  • passionsblomman

Japp, minne som en gammal elefant, ibland...

Och tänk på hur vanvettigt svårt det skulle bli med BALANSEN efter ett glas vin eller fyra...

MulleNuh skrev 2009-01-22 16:24:21 följande:
    haha vilket minne! Ja jag är 177.. Skulle ju kanske se ut som jag inte hade några fötter då!!
  • MulleNuh

hoho.. Ja hajja.. Jag som är ute o partar hela tiden också.. Det skulle ju inte funka!!!

passionsblomman skrev 2009-01-22 16:26:52 följande:
    Japp, minne som en gammal elefant, ibland...Och tänk på hur vanvettigt svårt det skulle bli med BALANSEN efter ett glas vin eller fyra...
  • passionsblomman

Nä, precis!

Å, jag är så himla sugen på nå´t gott hela tiden...undrar vilken dag i åaden det är?*funderar* Jaaa, kanske är det därför att något är på g...
    ..eller så är det bara alldeles som vanligt. Chips vill jag ha!

MulleNuh skrev 2009-01-22 16:29:33 följande:
    hoho.. Ja hajja.. Jag som är ute o partar hela tiden också.. Det skulle ju inte funka!!!
Svar på tråden Tantvarning 3