• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Angelikasen

ÅÅÅÅHHHH, snacka om ångest!!!!!
    Sitter här uppe och har nattat sonen (han vill att nån sitter här uppe när han ska sova) och fastnar som vanligt...
    kikar på det ena och det andra, och så kommer min älskling upp med en kopp kaffe, säger "det är alldeles nybryggt" och ger mig en puss på kinden.

Är det inte mitt jobb att ge honom dåligt samvete för diverse saker och inte tvärtom?

• BlygBrud

*sätter fötterna i fotbadet, lutar mig tillbaka i soffan och håller fram tekoppen*

Hmmm var är bilderna på Orlando och gänget???

• Originalrosen

angeli, bara njuuuut - drick ditt kaffe!

*pluttar i lite mer fotsalt i fotbaden*

• passionsblomman

Preeesiiis vad min själ trängtade efter!

Vi måste göra det här oftare!*andas in ångorna med djuuupa andetag*

Troll1, vad vill DU ha?

Originalrosen skrev 2009-01-21 22:37:16 följande:
    Japp, här finns resurser! *häller mest rom i teakoppen och skjutsar över till passionsblomma*
  • Originalrosen

Jag har ett bildspel någonstans, men det är inte Orlando och gänget utan mer idolbilder på hundar, katter och blommor.

• Originalrosen

Tack tjejer, ni fick mig att skratta ikväll! Jag var trött och ont och ...tja, ni vet. Nu mår jag bättre. Önskar att ni var här och vi verkligen satt runt brasan med fötterna i fotbad och rom i teakoppen!

• BlygBrud
    Originalrosen skrev 2009-01-21 22:40:03 följande:
    Jag har ett bildspel någonstans, men det är inte Orlando och gänget utan mer idolbilder på hundar, katter och blommor.
    Ja, ja..kan funka på dagis...nej Jag behöver rejäla grejer.

Så...fram med bildspelet på Orlando, Cloony, Snipes och grabbarna... *tar en slurk till av teet och viftar lite med tårna*
  • Angelikasen

får jag mina fötter också plats? Dom är små!

Ha, kom just att tänka på en gång när jag var hemma hos mina föräldrar och hälsade på. Då kom brorsan dit och började fråga vilken av syrrans kompisar som var där (hon gick i 5:an då) och vi fattade ingenting för hon hade ingen kompis där då,då pekade han på mina skor och frågade vems dom var, och när han fick veta att det var mina sa han "jamen du har ju värsta bebisfötterna ju!"

• passionsblomman

Å, det DÄR får jag höra jämt och städigt! Inte alltid finns ens storlek i affären heller!

Angelikasen skrev 2009-01-21 22:42:20 följande:
    får jag mina fötter också plats? Dom är små!Ha, kom just att tänka på en gång när jag var hemma hos mina föräldrar och hälsade på. Då kom brorsan dit och började fråga vilken av syrrans kompisar som var där (hon gick i 5:an då) och vi fattade ingenting för hon hade ingen kompis där då,då pekade han på mina skor och frågade vems dom var, och när han fick veta att det var mina sa han "jamen du har ju värsta bebisfötterna ju!"
  • Angelikasen

Ja, nu ska jag vara ärlig och tala om att mina fötter har vuxit typ två storlekar sen jag jobbade på stallet, men jag har fortfarande bara storlek 36-37, så det kan vara knepigt att hitta skor ibland.

Svar på tråden Tantvarning 3