• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Hellloooo laddieeeess, Tjodillloooo! *ropar med Hyacint stämman*

Här har ni ett numera VIP -troll som har skakat hand och pratat med självaste *host, harkel* puddingen/skådespelaren/sötnosen/godingen/ charmtrollet Gail (som har huvudrollen i filmen vi såg). Ska icke tvaga min högerhand någonsin igen.
    Filmen var så bra så jösse namn, den måste ni se bara!

Vi hade en toppenresa till Sthm!

Har läst tillbaka endast två sidor, men MulleNuh ge inte upp och ge f..n i ciggen. Såja, upp med hakan, det ordnar sig. Tänk positivt! {#lang_emotions_sunny}

Ska läsa lite mer om vad ni pysslat med de senaste dagarna.

Hörs igen!

• passionsblomman

DÄR har vi dig ja! Har minsann noterat att det är tisdag och dags för dig att återvända till det där ansiktet ni påstår att er stad utgör...eller var det kanske framsida? , nåväl, gott att du haft det bra och , ja, han var ju fin...du får ju ta och fixa en poster till vårt kök fattar du väl?

Troll1 skrev 2009-01-20 22:10:12 följande:
    Hellloooo laddieeeess, Tjodillloooo! *ropar med Hyacint stämman* Här har ni ett numera VIP -troll som har skakat hand och pratat med självaste *host, harkel* puddingen/skådespelaren/söt nosen/godingen/ charmtrollet Gail (som har huvudrollen i filmen vi såg). Ska icke tvaga min högerhand någonsin igen. Filmen var så bra så jösse namn, den måste ni se bara! Vi hade en toppenresa till Sthm! Har läst tillbaka endast två sidor, men MulleNuh ge inte upp och ge f..n i ciggen. Såja, upp med hakan, det ordnar sig. Tänk positivt! Ska läsa lite mer om vad ni pysslat med de senaste dagarna.Hörs igen!
  • Troll1

passionsblomman skrev 2009-01-20 22:16:57 följande:
    DÄR har vi dig ja! Har minsann noterat att det är tisdag och dags för dig att återvända till det där ansiktet ni påstår att er stad utgör...eller var det kanske framsida? , nåväl, gott att du haft det bra och , ja, han var ju fin...du får ju ta och fixa en poster till vårt kök fattar du väl?

Hihi!
    Poster? Jag fixar en så´n där tapet med honom på istället för solnedgång.
    Nästa gång jag åker till den där baksidan så tänker jag träffa dig. Sådeså!

• passionsblomman

Det låter som en mycket trevlig tanke-så det så!.-D

Jaså, vi tapetserar om nu alltså...*baxar undan vardagsrumssoffan*

Troll1 skrev 2009-01-20 22:22:24 följande:

Hihi!Poster? Jag fixar en så´n där tapet med honom på istället för solnedgång. Nästa gång jag åker till den där baksidan så tänker jag träffa dig. Sådeså!
  • MulleNuh

haha hon stängde brudöverlämningstråden!! Varför det?? Det var väl inte alls ot??!?!

• passionsblomman

OCH, mina damer: JAG fick sista ordet i den!!!

Det lär vara en mikroskopisk sannolikhet att det hnder ngn fler gång!

MulleNuh skrev 2009-01-20 22:27:55 följande:
    haha hon stängde brudöverlämningstråden!! Varför det?? Det var väl inte alls ot??!?!
Svar på tråden Tantvarning 3