• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MittiPrickBrud

Nu tar jag nummer 666 i den här tråden

• passionsblomman

Nä, inte riktigt än! (var var det nu jag tog den siffran?)*leter i trådarna*

MittiPrickBrud skrev 2009-01-19 23:34:31 följande:
    Nu tar jag nummer 666 i den här tråden
  • lillabruden

Im yours skrev 2009-01-19 07:02:39 följande:

Godmorgon! Klart som korvspad, att en prommis på väg till, el från "vartsomhelst" räknas. Steg, som steg; Skulle man kunna säga om nu ville vara morgonskojig Tyvärr dog mb2.s mamma igår. Det är väl därför jag inte lyckats sova, trots att jag är trött som bara den. Usch vad livet svänger snabbt, från glädje till sorg........ på några minuter.Nu är det styrkekramar, styrkepussar, och massor av stöd som gäller. Kan hända att jag inte dyker upp här på en stund. Men fortsätt tänka på oss mina vänner. Kramar om alla!///// Tant Liz
    stor, mysig kram till dig gumman!! Beklagar...hoppas att hon gick bort i frid, och jag tror starkt på att hon är kvar i annan livsform. Kramiz
  • lillabruden

Mulle, jag tror faktiskt att ju längre tid banken tar med att höra av sig så är svaret JA

Sen det här med bantning.....ge mig receptet på den pajen verkade ju supergott! Själv åt jag 1pkt med 4hallongrottor från Gobiten igår, och har en med hallonmazariner till denna natt......usch.....fy mig!

Passionis, köp en burk (eller flera) inlagda vitlök, laga mat på det så ska du se att du håller dig frisk!! Vitpeppar är också super!!!
    Om jag vunnit 1,6miljoner spänn är det ett lätt val; rymdraket till månen och en arméstyrka som hämtar och placerar alla besvärliga släktingar på raketen, sen står jag där med tomtebloss och ler när raketen pfuuffar iväg

Jag är för övrigt inte bigamist, men va fan, för er goa tanter så Tantkollektivet, eller kanske Tegelstensklubben? Hhhmmmm vi får slipa på den!

nu ska jag kika i PMS tråden

söta drömmar hoppas jag ni har, annars vaknar man kanske med rumpan bar!

• lillabruden

undra vad alla våra m2b hade sagt om vi kommit med kommentaren 'du, jag ska gifta mig med mina favvo tanter!'
    Det roliga är att Carlos hade nog inte reagerat på mig....jag säger tydligen så mycket dumheter

MittiPrickbrud, snabba dig nu, 666 är nästa

• MulleNuh

Ohh jag fick 666!! Dom siffrona passar mig perfekt!!!

Jaa lillabruden jag HOPPAS det betyder ja när det tar tid!

• MulleNuh

Nu kommer ni bli så arga på mig!!!!

• Angelikasen

Vaffö då??

MulleNuh skrev 2009-01-20 09:35:35 följande:
  • MulleNuh

Jag köpte ett pkt cigg idag!!!

• Angelikasen

Du har välan inte hittat nån cancerpinne igen
    Annars kan vi ju inte bli arga vet du väl.. inte på varandra iallafall.

MulleNuh skrev 2009-01-20 09:35:35 följande:
Svar på tråden Tantvarning 3