• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Skyndar mig o säger hej!

Kramelur på er! {#lang_emotions_flower}

• MittiPrickBrud

Hej på er kära tanter!
    Har i vanligt ordning IRL:at i helgen och saknat er vansinnigt under tiden Men nu är det kramkalas !

• Originalrosen

Passion - jag har läst och jag fattar inte. Det verkar som att ni snackar förbi varandra, helt enkelt.

Jag förstår vad du menar. Hon är inne på sitt spår som jag också begriper sisådär. Men...ni snackar nog förbi varandra.

• MittiPrickBrud

Måste tyvärr lämna er direkt för jag har en bok som _måste_ vara utläst i morgon och jag har hälften kvar. Det går inte an, så nu blir det några timmars läsning för den här tanten. På med läsglasögonen och ut med löständerna. Nattmössan på och den virkade filten över benen. Sådär ja, nu kan jag börja!

kram på er!

• passionsblomman
    Originalrosen skrev 2009-01-18 22:04:11 följande:
    Passion - jag har läst och jag fattar inte. Det verkar som att ni snackar förbi varandra, helt enkelt.Jag förstår vad du menar. Hon är inne på sitt spår som jag också begriper sisådär. Men...ni snackar nog förbi varandra.
  • lillabruden

måste säga att det är ett plus att BT krånglar _mindre_ (inte inget utan mindre!!) under nattetid.. men så är man lite ensammen oxå

Har ni nu alla hittat min PMS tråd? ska leta upp den om en stund till er.....

Bilar är bara en sak; ett jävla slöseri men ett nödvändigt sådant!
    Om man tänker efter så finns ju få fördelar!! Och bensinen är uppe i 10.64kr imorse!!! FY FÖR! Min Sockersmulan, Opel Astra '92 är min älskling! Hon ska få ny inredning till våren, svart siden med röda orient-inspirerat mönster! Taket funderar jag på silvrigt fluffigt....eller ska man ta rött? Eller....?
    Och för övrigt är det dyrt att ta körkort

Fan vad nätterna går fort nuförtiden! Hinner ju knappt läsa och svara innan jag måste gå igen...men liten stund har jag för kaffe och kauga!
    Vad säger ni tanter, ska jag bjuda på Kärleksmums imorgon? Inspirerat av min älskling som väckte mig med en puss och sa 'maten är klar' och sedan körde mig till jobb

Jag visste precis vad jag ville svara på tills nu, nu står det såklart still.....dumma minne!!! Jag behöver ett USB minne till min hjärna.....haha extern hårddisk kanske? Sån som går sönder när man tappar den....

Nä nu får jag ge mig, natthumorn smyger fram och det är liksom aldrig roligt förutom i stunden

• lillabruden

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3230474.html

där är den!

Och jag ville ju såklart säga till Im Yours att jag hoppas att svärisen blir frisk snart!!!! Ge henne lite whiskey och vitlök?

Och så ville jag fråga om en morgon prommis räknas när man är på väg hem från jobb

kramkram tills du blir lam

• Im yours

Godmorgon! Klart som korvspad, att en prommis på väg till, el från "vartsomhelst" räknas. Steg, som steg; Skulle man kunna säga om nu ville vara morgonskojig

Tyvärr dog mb2.s mamma igår. Det är väl därför jag inte lyckats sova, trots att jag är trött som bara den. Usch vad livet svänger snabbt, från glädje till sorg........ på några minuter.

Nu är det styrkekramar, styrkepussar, och massor av stöd som gäller. Kan hända att jag inte dyker upp här på en stund. Men fortsätt tänka på oss mina vänner. Kramar om alla!

///// Tant Liz

• MulleNuh

Men nej va tråkigt! Beklagar sååå mycket!!
    Ja livet svänger snabbt.. Man måste ibland stanna upp och tänka till lite..

KRAM till er!

Im yours skrev 2009-01-19 07:02:39 följande:

Godmorgon! Klart som korvspad, att en prommis på väg till, el från "vartsomhelst" räknas. Steg, som steg; Skulle man kunna säga om nu ville vara morgonskojig Tyvärr dog mb2.s mamma igår. Det är väl därför jag inte lyckats sova, trots att jag är trött som bara den. Usch vad livet svänger snabbt, från glädje till sorg........ på några minuter.Nu är det styrkekramar, styrkepussar, och massor av stöd som gäller. Kan hända att jag inte dyker upp här på en stund. Men fortsätt tänka på oss mina vänner. Kramar om alla!///// Tant Liz
Svar på tråden Tantvarning 3