• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

*tränar för fullt med vänster....allt är bakochfram!

tonårsmorsa skrev 2009-01-17 18:31:34 följande:
    Pekfingervalsen!
  • tonårsmorsa

När min yngsta son var 9 månader fick han en spricka i höger nyckelben (har var rätt vild och hade precis tagit sina första steg). Men han lärde sig gå på nolltid, kunde ju inte krypa.

passionsblomman skrev 2009-01-17 18:33:10 följande:
    *tränar för fullt med vänster....allt är bakochfram!
  • Im yours

Haha. Jag ska sova............

Har sysslat med weddingannouncer, blir bananas

Nu är texten oki, men det är för mycket luft längst ner på sidan. man får scrolla ett tag för att komma till, hur många som har vart inne på sidan. Hur fanken får jag bort tomrummet??

En annan sak, har fixat några av pagenames till svenska. Funkade bra, nu går det helt plötslig inte alls. Det står att det som är fel ska vara rödmärkt. Finns inga rödmärkningar, står bara att not submitted.

Snälla hjälp mig!! Kramar

• lillabruden

Det är tydligt och klart nu, BT hatar mig. Jo det är sant. Jag får inte vara inloggad och jag får inte ens titta på sidan ibland! Inte heller får jag behålla mina inlägg när jag försöker posta!!! Jag ska försöka komma ihåg att kopiera innan jag trycker på den lömska knappen......

Jag var här igår Passionis!!! Jag fick bara inte komma in! Mellan 22-3 satt jag då och då och försökte!!!

Nu ska jag skapa en PMS tråd, om det inte redan finns!!

Kram

• lillabruden

jobbar inatt, har moppat golv, frostar av frysen och äter Olws FARLIGA cheeze rings m SourCream&Union smak...... kanske du ska strunta i boken, trevligare att umgås med oss här

passionsblomman skrev 2009-01-17 18:07:56 följande:
    Jag borde pausa härifrån i ngr dagar, för jag har fått himskans ont i min högra axel och arm. Datorn och allt klickande och plitande är inte så vilsamt då.HUR skulle det gå till då??? Men om jag lägger mig och läser min bok.......kanske jag glömmer att undra vad ni gör????...fet chans...
  • Im yours

Råkade skriva in detta i PMS- tråden Oh yea, here we go again.

Godmorning ladies!

Smakal läkorna bla

Ugnet är stängt = Vi har inte öppnat ännu

Ska du äta här, el i påse = Vill du äta inne, utanför pizzerian.

Tja, det är väl den typen av sk, restaurangsbloopers, språkförbistring, jag varit med om

Nu ska jag ta ett härligt skumbad. Min svärmor är dessvärre mycket dålig.......... så nu är det mb2 som behöver styrkekramar.

Drygt -2 grader här, så en prommis blir det så småningom.

Ha det gött! Testar min göteborgska inför flytten

Mulle; Lycka till med huslånet!!!

• passionsblomman

Hallå? Jag vill inte läsa! jag vill vara med er!
    *sätter på kaffe och hoppas ngn kommer hem till fina soffan snart. Bara jag och de fina fina bilderna på väggen här...*

• Angelikasen

Nu är jag här också, men kommer det inte fler snart, så kommer det ju eka nåt förfärligt här.
    Har med mig en kladdkaka och bjuder laget runt.

Har varit ute och sprungit idag, var det igår med och s-tan vilken träningsvärk jag har haft idag, men på´t igen bara...
    Nu har jag bestämt mig att det inte är roligt att ha storlek 46 längre, när jag är van vid 38. Så nu ska jag ta ett krafttag. Tur att pojken är på dagis ett par timmar på förmiddagen så jag kan ut och springa då.

• Daa

Är det doften av kaffe jag känner?

Tycker du är duktig, Angelikasen, som springer trots träningsvärk.

Hur går det för er som brottas med weddingannouncer?

Jag har ägnat helgen åt att lära känna min nya vän passaten. Det blir nog en bra relation tror jag.

Svar på tråden Tantvarning 3