• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Passionsblomman: Vad menar du med inte hittar ngt. Nu har JAG missat ngt.

• passionsblomman

Jo, ni säager att det är bråkigt och urflippat i trådarna och att vissa håller på, men jag hittar inget alls?
    Det går så lugnt till sååå där jag läst idag?

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-01-16 23:18:26 följande:
    Jo, ni säager att det är bråkigt och urflippat i trådarna och att vissa håller på, men jag hittar inget alls?Det går så lugnt till sååå där jag läst idag?
    Kanske har det lugnat sig när *hrm host harke* ngn hoppat av/blivit avregistrerad och ngn annan kelar med valpar.

Annars är denna tråd fortfarane vid liv. www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3215253.html

Min stackars man har jobbat mest hela dagen. Var bara hemma och lade Lisa att sova middag + gjorde lutfisk, sås, potatis, ärter och bjöd mig på. (Jag har ont idag.) Sedan stack han igen. Kommer troligtvis inte hem förrän kl 4 inatt. Han tyckte det var avslappnade att vara hemma ett par timmar och ville göra både mat och vara med Lisa. En så´n man...

• Originalrosen

gillar Hammerman1, han vränger ord så det står härliga till.

• MittiPrickBrud

Jag startade en glad-tråd, hittade en arg-tråd och upptäcker nu att det redan fanns en glad-tråd

Många känslor här!

• Troll1

Jag kan starta en PMS -tråd, en labil-tråd, en frustrerad -tråd, en hysterisk -tråd. Fler förslag?

Hammerman är inte kul att komma i klinch (stava ) med. Han kan driva vem som helst till vansinne... Annars är han så härlig, man får nästan ha ordlistan framme. Go gubbe!

• tonårsmorsa

Hm, någon som vet om det hänt något "spännande" i tråden om folk som tappar vettet när de får barn. Jasmina E är ju tydligen avreggad och just den tråden har samtidigt försvunnit. Jag hittar den i alla fall inte. Debatten var ganska het där i går.

• MittiPrickBrud

en gråt-tråd kan jag bidra med...

Troll1 skrev 2009-01-16 23:37:43 följande:
    Jag kan starta en PMS -tråd, en labil-tråd, en frustrerad -tråd, en hysterisk -tråd. Fler förslag? Hammerman är inte kul att komma i klinch (stava ) med. Han kan driva vem som helst till vansinne... Annars är han så härlig, man får nästan ha ordlistan framme. Go gubbe!
  • passionsblomman

Det är klart att det finns en glad-tråd! Min förra fick så himla många inlägg att jag bara var tvungen att starta en ny direkt den tog stopp av åldersskäl...

...men det har varit ett regn av nya trådar, massor av medlemmar och ett jäkla liv i en massa trådar nu senaste tiden, så den erkar inte ha synts så bra. nu får vi hjälpas åt att proppa den full av galda saker som ger anledning att se det ljusa och positiva Man BLIR glad av att läsa alla de glada sakerna faktiskt! och när allt är skit, är det bra att tänka ut åtminstone ETT glädjeämne i tillvaron.

Jag inser förresten nu att dels fattas en hel tråd idag som fanns och var helt banamas igår, (den om man blev idiot av att bli förälder...)dels har de stängt tråden om att gifta sig i kyrkan dels har visst en rätt påstridig trådstartare själv försvunnit! Så, det har visst anmälts en del, medan jag ägnat mig åt annat1 jag har inte kutat till moderatorn en enda gång i de här sjöslaget, I promise!

MittiPrickBrud skrev 2009-01-16 23:32:56 följande:
    Jag startade en glad-tråd, hittade en arg-tråd och upptäcker nu att det redan fanns en glad-trådMånga känslor här!
Svar på tråden Tantvarning 3