Det är klart att det finns en glad-tråd! Min förra fick så himla många inlägg att jag bara var tvungen att starta en ny direkt den tog stopp av åldersskäl...
...men det har varit ett regn av nya trådar, massor av medlemmar och ett jäkla liv i en massa trådar nu senaste tiden, så den erkar inte ha synts så bra. nu får vi hjälpas åt att proppa den full av galda saker som ger anledning att se det ljusa och positiva Man BLIR glad av att läsa alla de glada sakerna faktiskt! och när allt är skit, är det bra att tänka ut åtminstone ETT glädjeämne i tillvaron.
Jag inser förresten nu att dels fattas en hel tråd idag som fanns och var helt banamas igår, (den om man blev idiot av att bli förälder...)dels har de stängt tråden om att gifta sig i kyrkan dels har visst en rätt påstridig trådstartare själv försvunnit! Så, det har visst anmälts en del, medan jag ägnat mig åt annat1 jag har inte kutat till moderatorn en enda gång i de här sjöslaget, I promise! 
MittiPrickBrud skrev 2009-01-16 23:32:56 följande:
Jag startade en glad-tråd, hittade en arg-tråd och upptäcker nu att det redan fanns en glad-trådMånga känslor här!