• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Två trådar borta! Men i åtminstone en av dem så var det andra än hm..harkel som bråkade värst. Var väl bara känsliga ämnen som triggade somliga till att bråka lite.

• Troll1

Jag joggade diit på halvfart kan erkännas...{#lang_emotions_innocent}

• Troll1

Jag tror att trådarna startades lite med den åtanken också. Det stod bla i den ena trådens TS. Fast jag fattar inte hur de hängde ihop med bröllop, brudar, kyrkor, fester, klänningar osv alls.

• tonårsmorsa

Idag?

Troll1 skrev 2009-01-16 23:55:54 följande:
    Jag joggade diit på halvfart kan erkännas...
  • passionsblomman

Vilken mer tråd är borttagen?

Hihi, jag skrattade gott i den andra om barn när jag ko ihåg att min man kräktes på vår son. *fnissar än*

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-01-16 23:59:11 följande:
    Vilken mer tråd är borttagen? Hihi, jag skrattade gott i den andra om barn när jag ko ihåg att min man kräktes på vår son. *fnissar än*
    Den historien lättade upp stämningen ngt. Stackars barn. Hur mår han?

• MittiPrickBrud

Nej nu sötisar måste jag ta och natta mig själv!
    Är så trött och måste verkligen sova så att jag blir pigg till i morgon.
    fest då, ska bli kul.

Godnatt och ha en bra helg!
    kramar

• tonårsmorsa

Jag kan ju iofs se sambandet i ett längre perspektiv. Men sen är det ju en fråga om hur man lägger fram sina argument. Är man genuint intresserad av hur andra människor tänker eller vill man bara visa hur "bra" man själv är. En viss skillnad. I vissa frågor kanske man kan tillföra något genom att framföra synpunkter som kan vidga anra människors perspektiv, men när personen ifråga själv inte lyssnar på några argument alls, då bryr jag mig inte ens om att lägga mig i. Jag gjorde ett litet försök i tråden om barnuppfostran, men la ner ganska snabbt.

Troll1 skrev 2009-01-16 23:57:28 följande:
    Jag tror att trådarna startades lite med den åtanken också. Det stod bla i den ena trådens TS. Fast jag fattar inte hur de hängde ihop med bröllop, brudar, kyrkor, fester, klänningar osv alls.
  • passionsblomman

Tack bra! Han skrattade så han höll på att ramla ur soffan när vi berättade det för honom nu när han är "stor"

Jag har lite hjältegloria på min karl faktiskt för detta. Inte för att han kräktes PÅ sonen då, men för att han aldrig försökt smita undan den delan av föräldraskapet, trots att det är tydligt att han har svårt attklara av det...

Sov gott Mittiprickan!

Troll1 skrev 2009-01-17 00:01:37 följande:
    Den historien lättade upp stämningen ngt. Stackars barn. Hur mår han?

Svar på tråden Tantvarning 3