• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Oj så får man inte skriva!!! Glöm att jag skrev så där.

• Im yours

Troll1; Vad kul, den är fin, o lite kul samtidigt. Teckensnittet... hmmmmmmmmmmmm ............ funderar.........Oj vad många pannveck jag har Man kunde faktiskt välja det direkt på sida. Så att säga

Mmmmmmmmmm, finns så många fina, o så ska vi ha ett "ordspråk" nertill på varje sida. TUR att vi har åtminstone 1 1/2 år på oss.

Fy sjutton vad tråkigt med bortappade bilder, etc. Blä........

Var håller M till, trodde det börjat lugna ner sig. Hon har varit både vänlig, o hjälsam på sista tiden........ Lugnet före stormen, el???

• MulleNuh

haha jaa jag har också tänkt på det!! Att hon varit, ja som vi andra lite!!

Im yours skrev 2009-01-16 11:30:39 följande:

Troll1; Vad kul, den är fin, o lite kul samtidigt. Teckensnittet... hmmmmmmmmmmmm ............ funderar.........Oj vad många pannveck jag har Man kunde faktiskt välja det direkt på sida. Så att säga Mmmmmmmmmm, finns så många fina, o så ska vi ha ett "ordspråk" nertill på varje sida. TUR att vi har åtminstone 1 1/2 år på oss.Fy sjutton vad tråkigt med bortappade bilder, etc. Blä........ Var håller M till, trodde det börjat lugna ner sig. Hon har varit både vänlig, o hjälsam på sista tiden........ Lugnet före stormen, el???
  • silvera

passionsblomman skrev 2009-01-16 00:07:05 följande:
    Tack söta du!!! och som sagt, jag beklagar verkligen att du inte har din mamma kvar i livet.

Ingen fara, hon gick bort för 9år sedan, men ibland känns det som igår...

Vill gifta mig igen, med samme man...
  • Troll1
    Im yours skrev 2009-01-16 11:30:39 följande:
    Troll1; Vad kul, den är fin, o lite kul samtidigt. Teckensnittet... hmmmmmmmmmmmm ............ funderar.........Oj vad många pannveck jag har Man kunde faktiskt välja det direkt på sida. Så att säga Mmmmmmmmmm, finns så många fina, o så ska vi ha ett "ordspråk" nertill på varje sida. TUR att vi har åtminstone 1 1/2 år på oss.Fy sjutton vad tråkigt med bortappade bilder, etc. Blä........ Var håller M till, trodde det börjat lugna ner sig. Hon har varit både vänlig, o hjälsam på sista tiden........ Lugnet före stormen, el???
    Kolla in vår sida: ingelaochniclas.weddingannouncer.com Blir ju galen!!! Tur att vi är gifta redan...

Mulle: ja M.C. är inge kul. Ingen jag skulle vilja lära känna närmare + ett par till här. Drar ner stämningen och vet aaaallllltttiiid bäääässst. Gubevars

• passionsblomman

Diz-massor av kärlek och styrkekramar skickas särskilt till dig! ÅÅÅÅ vad jag vet hur du mår just nu! Håll ut! Du vet att de olikafaserna vänder! Jag tror som Troll1 att han kanske behöver bli proppfull med mat och så drömmer han säkert eller så. Men FY vad hemskt det är när man inte får sin sömn! Ta in spjälsängen! Det skulle jag gjort!

Jag vet var Molson är, vi pratar om hundar i min husdjurstråd, och vi har hur trevligt som helst!

Orginalrosen....lagt om säger du? Så du äter BARA Sushi då förstår jag!

• Wingtear

Hej tanter...
    Jag hade det nog bra på resan, men ångrade redan innan vi kommit till New York att vi tog svärföräldrarna med... eller, svärmor rättare sagt. Hon kunde inte vara ensam en sekund. Så fort jag gick lite åt sidan (ensamvarg/kärring mot strömmen som amn är) så travade hon efter... Efter några dagar, när vi tillslut lyckades tappa bort henne i ett köpcenter blev det bättre.
    Givetvis har jag saknat er, såg ni när jag vinkade förrästen? Puh, jisses vad jag fick ont i armen, tur att man inte är kunglig och måste vinka ofta
    Och jag ska försöka vara här lite mera, men, det finns så mycket att göra (läsa, fast i böcker ännu) och så lite tid. Jag förstår inte, min arbetsgivare tycker att jag ska jobba? Varför det? Känns inte det minsta nödvändigt...

• lillabruden

era hemsidor är jättefina!!! men jag hittar ju inga bilder....men det beror väl då på klyddet antar jag...får lugna mig litta då!
    Kanske man ska ha en såndär hemsida.....? Vad tycker ni om den?

Wingtear, jag förstår inte att du ens tänkte på att ha med svärisarna...hahaha men ni har fått så fina bilder så man ser ju inte om ni haft det lite ansträngt
    Vila nu armen men efter kramkalaset!

Var ska jag rikta mitt paraply Mulleh!!???? *redo* Om en timme är dessutom tvätt tiden över och då är jag helt era!!

• passionsblomman

Gud så roligt! *ser dig kämpa för att tappa bort*
    Tack för dagens asgarv!!!

Jobba? Nä, det kan jag inte se som så nödvändigt alladeles precis nu!

Nu damerna, åker jag till staden för att ta igen lite tid med min väninna. Vi ses senare!

Wingtear skrev 2009-01-16 14:00:04 följande:
    Hej tanter...Jag hade det nog bra på resan, men ångrade redan innan vi kommit till New York att vi tog svärföräldrarna med... eller, svärmor rättare sagt. Hon kunde inte vara ensam en sekund. Så fort jag gick lite åt sidan (ensamvarg/kärring mot strömmen som amn är) så travade hon efter... Efter några dagar, när vi tillslut lyckades tappa bort henne i ett köpcenter blev det bättre.Givetvis har jag saknat er, såg ni när jag vinkade förrästen? Puh, jisses vad jag fick ont i armen, tur att man inte är kunglig och måste vinka ofta Och jag ska försöka vara här lite mera, men, det finns så mycket att göra (läsa, fast i böcker ännu) och så lite tid. Jag förstår inte, min arbetsgivare tycker att jag ska jobba? Varför det? Känns inte det minsta nödvändigt...
Svar på tråden Tantvarning 3