• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Suss sött!

Nu åker vi ändå strax ut...

MittiPrickBrud skrev 2009-01-15 00:07:36 följande:
    Ikväll blir det snabbtitten!STORkramen och allt sånt, och sen godnatt.jag är såååå trött och måste verkligen komma i säng NU!
  • Angelikasen

Men om ni nu ska iväg till Götet nu till sommaren så kan ni väl kika upp till mig i underbara Strömstad så bjuder jag på kladdkaka, ska göra den extra kladdig och chokladig bara för er!Och sen för att döva samvetets röst som står och skriker på axeln tar vi en lång promenad i våra skogar. Bor ju i skogen så det är ju inga problem.

• Troll1

I´m yours: Håll upp fingret (lillfingret alltså) för säkerhets skull. Skämt åsido, här finns också riktigt dyra hus. Vi hyr ena lgh i ett tvåfamiljshus på en "normal" gata, men strax ovanför oss ligger det som kallas "gräddhyllan". Vi skulle inte kunna lösa ett hus här tyvärr. Vi längtar efter eget!!

Här skiner {#lang_emotions_sunny}-en. Härligt!

Hoppas ni får en finfin dag.

• MulleNuh

Det var riktigt kallt idag!

Jag hade tänkt promenera ner till centrum efter jag lämnat Zack på dagis, men mina lår höll på att spricka för det var så kallt. Kan också bero på att jag gick ut i mina tunna pyjamasbyxor!! JA! Så går jag ut på morgnarna förstår ni!! Smutsiga pyjamasbyxor.. Sexy mama..

• Troll1
    MulleNuh skrev 2009-01-15 09:24:53 följande:
    Det var riktigt kallt idag! Jag hade tänkt promenera ner till centrum efter jag lämnat Zack på dagis, men mina lår höll på att spricka för det var så kallt. Kan också bero på att jag gick ut i mina tunna pyjamasbyxor!! JA! Så går jag ut på morgnarna förstår ni!! Smutsiga pyjamasbyxor.. Sexy mama..
    Hahahhaahaaa! Herregud!
  • MulleNuh

Jag kommer nog snart bli anmäld och säkert bli utkastad! OM jag blir det så säger jag: vi ses sen!!

• MittiPrickBrud

Varför skulle du bli utkastad MulleNuh!?
    Vad har du nu gjort

• MulleNuh

nej jag blev inte det.. Men jag var nog lite "hotfull" i några inlägg!

Svar på tråden Tantvarning 3