• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Ja, snart är man väl död av allt.

Det där med lightprodukter är egentligen ingen nyhet. Aspartam mm är heller inte direkt hälsobringande.

Man får använda sitt (sunda) förnuft och inte glömma att njuta emellanåt...

• Im yours

Wingtear; Hahaha. Jag har en stollig lillasyster. Hur sjutton ska jag bära mig åt för att tappa bort henne Alla tips tas tacksamt emot!

lillabruden; Hmmmmmm....... funderar. Heeeeeeeeeeeeeeeeemsidor är trevliga att titta in till. Men såååååååååååå frustrerande att fixa På´t du oxå. Se bara till att din dator tål hårda smällar, svordomar, o ivrigt gestikulerande Lugnande alkoholdrycker + stora bitar chokolade kan vara bra att ha till hands

Passionsblomma; Tack såååååååååååååååå mycket. Jättekul, med min Intelligens kommer jag att kunna fixa en tenta i blomnamn om ca. 3 veckor

Mulle, ochDiz: Kramar om, minns tiden med småbarn. Ljuvlig, och jobbig i en härlig blandning.

Ska lägga in dagens blogg om min dag, som har bestått av tydliga,"tyck synd om MIG"- tecken!

Mb2.s mamma har blivit sjuk, håller tummarna för att det går bra.

En fortsatt trevlig kväll till alla!!!!!

• Im yours

Århundradets blogginlägg

Helt plötsligt förstår jag varför Mike Tyson bet den där snubben i örat. Jag inser varför bushållplatser, etc vandaliseras till oigenkänlighet. Ja, men för fan, klart man måste sabotera mitt ICA.s lockpris- affichställning. Grrrrrrrrrr- tanten som bor i samma hus som mig, men längre bort liksom. Såklart att hon ska skrika jävla gubbjävel till sin man så det hörs till Kalskoga. Oavsett om de tillsammans bär ut, (eller in?), en gammal orgel, el bara är ute med hunden. Och visst har min granne rätt, Iraktoppen ska spelas på varierande volym under hela dygnet. Jag menar grannar får väl för helvete vänja sig! Fuck them all!

Sådär ja, nu har jag förbrukat 4 månaders insparade svärord på bara några sekunders tangenttryckande.

Egentligen har jag ingen lust att berätta varför det kokar av ilska i alla mina hjärnlobs- enheter. Men, men..... de närmast sörjande anar nog att Mamma Mums begivit sig ut på tokdjupt vatten. Ha, ha, ha, ha, ha..... Välkomna att plåstra om er stackars lilla mammas hjärna, o förstånd. Använd för all del gips, om det behövs.

Jag har sysslat med en hemsida, el rättare sagt jag hade lyckats pyssla ihop en schysst bröllops- sida. Och så igår......... hade allt försvunnit. Observera; Att de saknade sidorna inte bara gällde mig, utan mängder av andra blivande brudpar. Sajten totalkollapsade igår. Långsemester kanske?

Ja, vet hur ni mina älskade ungar förhåller sig till mig i samband med datorer, till teknik överhuvudtaget.

Äldsta sonen: Tystnad uppstår...... Han tänker; håhåjaja nu är hon på G igen. Men säger; - Ja du morsan. Det är inte lätt det där.

Smulan, min sötnos dotter säger; - Ja, brukar bli så. Ha, ha, ha...... för att sedan tillägga. - Förlåt at jag skrattar men det är haha,......... likt dig.

Minstingen, ger klara besked; - Om du ropar på mig en gång till. Då flyttar jag hemifrån, samtidigt som han mumlande försvinner tillbaka till sitt rum. - Jösses, tillägger han innan dörren slår igen.

Trots avsaknad av tålamod har jag ägnat denna natt åt att på bästa sätt göra en ny sida. Tusen jävla apor......!

I nuläget, är jag dyngtrött pga brist på sömn....... Jag känner mig både psykiskt, o fysisk uttmattad. Jag är illamående. Dessutom är jag så arg, att jag skulle kunna ställa mig på balkongräcket. Haffa en av våra sopcointeiner- skator i flykten, krossa den men ren handkraft. För att slutligen slänga den i munnen på Hans, tvättstugemonstret.

Med dessa utmattningsbetonade symptom, hasade jag iaf nyligen iväg till köket för att fixa frukost. Vad tror ni händer. Jodå, en gaffel hoppar upp ur besticklådan, o spetsar ena fingertoppen, fastnar, o blodet droppar. Måste kontrollräkna, Tummetott, Slickepott, Långeman, Gullebrand, och lilla Vicke Vire. Japp, min högerhands Långeman har fått spö av en gaffel.

Jag bara undrar, hur kan nått sånt hända. Och på en fredag, snyft, snyft, snyft.........

Min älskade blivande man, bör i sådana här lägen ge mig en puss på pannan. Vagga mig i sin starka kärleksfulla famn, och viska; Jag älskar dig, du är underbar........ tills jag somnar.

Det är synd om mig................... tyck synd om mig.

www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp

För att se bilderna!

• Troll1

Jag tycker synd om dig I´m yours, men jag tjatade ju om att det var ngt fel på sajten flera ggr igår och även igår... En massa är borta på min sida.

Ska kika i bloggen strax.

• Im yours

Troll!, Ja, det är sant. Behövde bara spy ur mig lite onda tankar Var in på din, jo såg att det saknades grejer. Men den är jättefin, din sida!!!! Hur många timmar i galenskap behövs för att åsdadkomma en snygg sida eg???

MulleNuh: Nu vill jag se din

• Troll1
    Im yours skrev 2009-01-16 21:04:21 följande:
    Troll!, Ja, det är sant. Behövde bara spy ur mig lite onda tankar Var in på din, jo såg att det saknades grejer. Men den är jättefin, din sida!!!! Hur många timmar i galenskap behövs för att åsdadkomma en snygg sida eg??? MulleNuh: Nu vill jag se din
    Tack!

Ack, det var inte timmar i galenskap utan månader.   Det saknades inte lite såg jag, utan en väldig massa. Även text... Stackars dem som precis skickat ut inbjudningar med infolänk till weddingannouncer. Jag hade gråtit blod, jag lovar. Folk hade vallfärdat för att få se mina tårar. {#lang_emotions_cry}

Passionsblomman: Har du ingen surtråd? Jag vill inte vara i nån gladtråd. *surar lite*

• passionsblomman

Ha ha! Nä, men Mulle har en arg-tråd!

Troll1 skrev 2009-01-16 22:40:11 följande:
    Tack!

Ack, det var inte timmar i galenskap utan månader.   Det saknades inte lite såg jag, utan en väldig massa. Även text... Stackars dem som precis skickat ut inbjudningar med infolänk till weddingannouncer. Jag hade gråtit blod, jag lovar. Folk hade vallfärdat för att få se mina tårar.
    Passionsblomman: Har du ingen surtråd? Jag vill inte vara i nån gladtråd. *surar lite*
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-01-16 22:42:09 följande:
    Ha ha! Nä, men Mulle har en arg-tråd!
    heheheeeheee, jag ska nog ta å reta gallfeber på ngn där. Det kliar i pannan, vad kan det vara tro? Ser ut som två mörkröda saker som putar ut lite..... Nämen det är så´na där som kossor har, eller om det är getter. {#lang_emotions_djavulsk}

I´m yours: Härlig sida, väldigt fin tulpanbukett, den vill jag ha och en så´n cool actionrulle (Gotländsk sommarnatt) .

Jisses så ung du ser ut. På den högra bilden alltså menar jag nu. Fast du är fin på den vänstra också! Jag visste inte att du röker...

Svar på tråden Tantvarning 3