• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • lillabruden

Ok den var inte så tantig......
    Men denna hjälmen är det lite tantpoäng på om du nån gång behöver tanta till dig
    images.google.se/imgres&imgrefurl=www.militart.se/product.html%3Fproduct_id%3D69%26category_id%3D8%26search_page%3D&usg=__Z7rGP20eP4FYpq0kkBjvuaYsICY=&h=150&w=200&sz=7&hl=sv&start=18&tbnid=sPA1gCl-i8UmyM:&tbnh=78&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dmoppehj%25C3%25A4lm%26gbv%3D2%26hl%3Dsv

Angelikasen skrev 2009-01-22 19:11:53 följande:
    Yamaha XJ600 Diversion; en touring hoj. Hjälmen är redan införskaffad, maken har en XJ900.
  • lillabruden

Jag funderar på fullt allvar att ha Playstation Singstar tillgängligt på Bröllopsfesten....................... ÄLSKAR SJUNGA!!!! Den enda tonen jag kan, är jag bäst på

Ni får gärna komma och sjunga för oss
    Glöm inte blomman i hatten bara

passionsblomman skrev 2009-01-22 19:10:38 följande:
    Himmel! Tänk om det verkligen skulle hända! alltså, men glömmer bort sin bröllopsdag....Not so very likely om man kollar runt lite i trådarna!jag såg en rolig syn framför mig när jag duschade-NEJ nu blev det fel! Jag stod INTE framför spegeln och duschade om ni nu hann tro det, och det hade förövrigt inte varit ett DUGG roligt heller-Iallafall: Tror det kom sig av att det pratades om att sjunga för sin man i ngn tråd, och didis var där också.Så flög bilden igenom mitt huvud hur vi tanter i tråden började våldgästa varandras bröllop......och rusa in mitt i festen med hattar och väskor i högsta beredskap, och sjunga brudparets lov för fulla muggar.Ha ha! I min hjärna var det JÄTTEROLIGT! ...men det är nog bäst att det stannar där!
  • Troll1

Angelikasen: Nog för att jag inte har en aning om hur den ser ut, men du är allten cool tant!

Passions{#lang_emotions_flower}n: Synd att jag redan är gift... Skulle blivit jätteglad över lite skönsång från er tanter!

• passionsblomman

Åka MC är kul, fast jag behöver inte köra...

Troll1, vad tror du Blygbrud och didis säger då? för dem drar det ju ihop sig! *intrigerar*

• lillabruden

Angelikasen, snygg
    Jag tycker oxå om att åka MC men har aldrig kört, faktiskt inte ens kört moppe!!!

Jag börjar bli rädd...........igår lagade Carlos soppa som förrätt och pasta sallad med kyckling som huvudrätt.....han har städat lite och nu tar han disken.........................................är det fullmåne igen???

• Im yours

Tja, tjena, hallå

Jamen visst tusan, är det på hjärn-spa jag befinner mig allt som oftast.

Troll1; Du anar inte vad du gjort för världen. Ist för att rabbla upp BT, och vår tant-tråd 7000 ggr om dagen. Kan jag nu säga; Om någon ringer finns jag på hjärn-spa. Jag vet inte hur det är med den saken i nuläget, m jag ska kolla upp det hela på hjärn-spa.

Snacka om att folk kommer att bli nyfikna. - Jag vill oxå gå på hjärn-spa............... och jag med, o jag med.

Ropen skalla hjärn-spa till alla!

Angelikasen; Motorcykel är helt oki. Men du, se för fasiken till att handväskan får plats då det ska ut och cruisas. Jag har en kompis uppe i Norrland, visserligen kör hon inte fordonet själv. Men tillsammans med sin man, har de kajkat runt i hela/halva Europa på två hjul. De var säkerligen runt 55 år då motorcykeln köptes Go for it girl!

Bantningspulver; Jag har sannerligen kräkts av denna kalorisnåla, men oooooooo så fantastiskt syntetiska vätska. Detta hände på Umeå stadsbilbliotek, 1992. Om jag testat igen - svar, näääääääääääääääääääääääää.

Passionsblomman, pst, pst..... minstingen har precis vart o inhandlat minst en chipspåse. Vid snabbast obevakade tillfälle, alltså då Wow- spelandet tagit över hans medvetande. Ska jag fylla denna, visar upp arvegodset, "kristallskålen", med läckra frasiga potatisskivor. Som sagt då katten är totalborta, då smyger jag omkring

Kramar till alla. Ställer ner en bunt pinfärska tulipaner på bordet. Inte illa, inte illa alls. Fotmassage, precis vad jag behöver efter att ha stampat takten till hela Iraktoppen

• passionsblomman

*ASG* Hjärn-spa åt alla!

Im yours skrev 2009-01-22 19:34:59 följande:

Tja, tjena, hallå Jamen visst tusan, är det på hjärn-spa jag befinner mig allt som oftast. Troll1; Du anar inte vad du gjort för världen. Ist för att rabbla upp BT, och vår tant-tråd 7000 ggr om dagen. Kan jag nu säga; Om någon ringer finns jag på hjärn-spa. Jag vet inte hur det är med den saken i nuläget, m jag ska kolla upp det hela på hjärn-spa. Snacka om att folk kommer att bli nyfikna. - Jag vill oxå gå på hjärn-spa............... och jag med, o jag med.Ropen skalla hjärn-spa till alla!Angelikasen; Motorcykel är helt oki. Men du, se för fasiken till att handväskan får plats då det ska ut och cruisas. Jag har en kompis uppe i Norrland, visserligen kör hon inte fordonet själv. Men tillsammans med sin man, har de kajkat runt i hela/halva Europa på två hjul. De var säkerligen runt 55 år då motorcykeln köptes Go for it girl!Bantningspulver; Jag har sannerligen kräkts av denna kalorisnåla, men oooooooo så fantastiskt syntetiska vätska. Detta hände på Umeå stadsbilbliotek, 1992. Om jag testat igen - svar, näääääääääääääääääääääääää.Passionsblomman, pst, pst..... minstingen har precis vart o inhandlat minst en chipspåse. Vid snabbast obevakade tillfälle, alltså då Wow- spelandet tagit över hans medvetande. Ska jag fylla denna, visar upp arvegodset, "kristallskålen", med läckra frasiga potatisskivor. Som sagt då katten är totalborta, då smyger jag omkring Kramar till alla. Ställer ner en bunt pinfärska tulipaner på bordet. Inte illa, inte illa alls. Fotmassage, precis vad jag behöver efter att ha stampat takten till hela Iraktoppen
  • MulleNuh

Om 15 minuter ska jag ut på långprommis med en kompis! Ska bli SKÖNT! Jag är helt svettig! Klimakteriet?!

• passionsblomman

Absolut!

Vänta fem sekunder bara, ska visa dig en grej!

MulleNuh skrev 2009-01-22 19:43:11 följande:
    Om 15 minuter ska jag ut på långprommis med en kompis! Ska bli SKÖNT! Jag är helt svettig! Klimakteriet?!
Svar på tråden Tantvarning 3