*ASG* Hjärn-spa åt alla!
Im yours skrev 2009-01-22 19:34:59 följande:
Tja, tjena, hallå Jamen visst tusan, är det på hjärn-spa jag befinner mig allt som oftast. Troll1; Du anar inte vad du gjort för världen. Ist för att rabbla upp BT, och vår tant-tråd 7000 ggr om dagen. Kan jag nu säga; Om någon ringer finns jag på hjärn-spa. Jag vet inte hur det är med den saken i nuläget, m jag ska kolla upp det hela på hjärn-spa. Snacka om att folk kommer att bli nyfikna. - Jag vill oxå gå på hjärn-spa............... och jag med, o jag med.Ropen skalla hjärn-spa till alla!Angelikasen; Motorcykel är helt oki. Men du, se för fasiken till att handväskan får plats då det ska ut och cruisas. Jag har en kompis uppe i Norrland, visserligen kör hon inte fordonet själv. Men tillsammans med sin man, har de kajkat runt i hela/halva Europa på två hjul. De var säkerligen runt 55 år då motorcykeln köptes Go for it girl!Bantningspulver; Jag har sannerligen kräkts av denna kalorisnåla, men oooooooo så fantastiskt syntetiska vätska. Detta hände på Umeå stadsbilbliotek, 1992. Om jag testat igen - svar, näääääääääääääääääääääääää.Passionsblomman, pst, pst..... minstingen har precis vart o inhandlat minst en chipspåse. Vid snabbast obevakade tillfälle, alltså då Wow- spelandet tagit över hans medvetande. Ska jag fylla denna, visar upp arvegodset, "kristallskålen", med läckra frasiga potatisskivor. Som sagt då katten är totalborta, då smyger jag omkring Kramar till alla. Ställer ner en bunt pinfärska tulipaner på bordet. Inte illa, inte illa alls. Fotmassage, precis vad jag behöver efter att ha stampat takten till hela Iraktoppen