• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Lillabruden: Smileycentral?? *Kliar mig i huvudet och petar upp glasögonen*

Hej Heloise!

*POM POM* kallades en känd a-lagare där jag bodde förut. Och han var INTE med i handbollslaget.

• Heloise

Ja då men jag hade inte oroat mig så mkt. Jag oroar mig mkt och jag hatar konfrontationer men jag fräste ifrån lite idag iaf. Så har jag dåligt samvete; skulle det inte bli lättare ju äldre man blev var inte det en del av dealen när man grinade ögonen ur sig över nå stolpskott när man var 13.

lillabruden skrev 2009-01-22 21:38:47 följande:
    hade du kommit till BT utan prinsessan?
  • Heloise

vad gör ni då; tittar på handboll? L tittar på hockey tror jag men jag har för mkt oro i kroppen bara Eric, Brad och Orlando som kan hjälpa mig nu; har iofs hittat en ny favorit tror vi måste ha en rökpaus mitt i bröllopet ifall ngn av mina frikort dyker upp en av mina vänner har lovat stå standby på arlanda haha

• lillabruden

www.sweetim.com/s.asp&lpver=3&ref=12

så va det!

Troll1 skrev 2009-01-22 21:42:40 följande:
    Lillabruden: Smileycentral?? *Kliar mig i huvudet och petar upp glasögonen*
    Hej Heloise!

*POM POM* kallades en känd a-lagare där jag bodde förut. Och han var INTE med i handbollslaget.
  • MulleNuh

Nä jag tror sverige är rökta.. Domarna dömer inte FÖR svergie nu kan jag säga!!

(jag har spelat handboll i hela mitt liv och vill TILLBAKA)

passionsblomman skrev 2009-01-22 21:40:46 följande:
    Det är lika bra att baka bröd också, då får man dänga ordentligt! OOOH nu jämnar Sverige ut här!!!
  • lillabruden

näpp, man kommer föralltid plågas som kvinna, det är därför vi är så jäkla bra!!

Vad har hänt?

Heloise skrev 2009-01-22 21:43:32 följande:
    Ja då men jag hade inte oroat mig så mkt. Jag oroar mig mkt och jag hatar konfrontationer men jag fräste ifrån lite idag iaf. Så har jag dåligt samvete; skulle det inte bli lättare ju äldre man blev var inte det en del av dealen när man grinade ögonen ur sig över nå stolpskott när man var 13.
  • lillabruden

ja men du måste installera det...du bara följer instruktioner

Troll1 skrev 2009-01-22 21:48:20 följande:
    Åh, tack för länken! ÄR det gratis då??
  • passionsblomman

ÅÅåååå vad jobbigt! Vi som var med så bra! Jag tycker vi gjorde en skitbra match iallafall!

MulleNuh skrev 2009-01-22 21:47:58 följande:
    Nä jag tror sverige är rökta.. Domarna dömer inte FÖR svergie nu kan jag säga!!(jag har spelat handboll i hela mitt liv och vill TILLBAKA)
  • lillabruden

har egentligen noll koll på handboll, men i fotbolls mästerskap så är alla finals domare i konspiration mot Portugal!!! Det är sant och det värsta är att folk faktiskt förnekar det!!! Figo fick en FOT på KINDEN och blödde efter det men domaren som för övrigt stod bredvid "såg ingenting" och sidodomaren som ville säga sitt fick inte!!! Det skulle ha varit rött kort!!! Intressant hur domarna jämnt ser till att Portugal aldrig vinner mästerskapen, och bara 2 domare som funnits med i flera mästerskap.... mutor och korruption.

Tycker oxå att tennismatchen mellan Israel och Sverige ska spelas!!

Svar på tråden Tantvarning 3