• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Sedärja! NU så fick du den!

Idag har jag anmält reklam två ggr på en enda liten kväll, ena tråden är redan borttagen, den andra sprutar det in svar i som bäst...
    ...räknar ner tills de tar bort den.

• passionsblomman

HA! Borta! Det tog mindre än tio minuter...ändå hann det bli typ tio svar i tråden som alla ville få gratis fotografering!

• Im yours

Haha, sprang ikapp dem på slutet. Även om inläggningsräknaren i forumet inte verkar räkna rätt. Så visade det sig att tant Liz vann på en ovanligt smickrande jakt mot klockan

Jippie, kram, o tårtkalas hos mig. Starka drycker i kitchiga flarror finns oxå för allmän beskådan. Nötknäppare hitåt.........
    Nu ska här ställas till med fest, och spex hela natten lång.

Come on katten, det svänger;

• lillabruden

Tant Liz, årets utmärkelse för 'att hänga med i svängarna' och formulering går till dig!!! Helt perfekt sammandragning!!

Efter att ha vaknat 4 ïmorse..tittat på Hemsökt eller va det heter...duschat och tvättat håret så sitter jag nu återigen här.... Hur hände detta egentligen...Dem skapade internet i krigssyften men det blev såhära underbart

På chips sidan är det Pringles som gäller här! Sen finns ju OLWs Cheese rings med sourcream and union smak Jag har slutat besöka dem hyllorna..........................................................

Disney on Ice för mig ikväll

Vad hittar ni på idag? Löning idag? Och fredag!! Kan det bli bättre??

*havet e djuuuuuupt!!*

• Im yours

Godmorgon!

lillabruden; Tackar så ödmjukast för utmärkelsen

I mitt tacktal, vänder jag mig till mina såta vänner på hjärn-spat. Ideén till denna sammanfattning av drygt en timmes händelser i underbara tanters liv, o levene.

Har jag er alla att tacka för. En särskild ovation vill jag dock ge superduperfloristen, och företagsledaren Passionsblomma. Som på ett strålande sätt refererade gårdagens handbollsmatch, i hör, och häpna bloggform!! Den mest modäna skrivtekniken i nutiden upplevt.

Leve alla tanter, hurra, hurra, hurra

Hmmmmmm, idag ska jag bege mig till vårt megastora shoppingcenter och lämna tillbax saker, o ting Gardinerna jag köpte var inte kritvita, utan smutsbeiga. Lampskärmarna från det stora möbelvaruhuset var medvetet felkonstruerade. Behöver jag säga mera........ iaf önska mig ett stort Lycka Till!

Cyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

• MulleNuh

Go morron tjejer. Jisses va ni skriver!!!!!

Jag är sur idag! Har nog vaknat på fel sida tror jag..

I morgon blir det iaf lite mys.. Min syster ska passa båda ungarna så jag coh Micke ska först på bröllopsmässan och sen ska vi ut och äta.. Blir mysigt faktiskt.

Vad ska ni hitta på i helgen??

• Troll1

Guten morgen!

Min mage är inte ok och jag som nästan aldrig drabbas av magsjuka. KAN bero på att jag brukar intaga goda tarmbakterier, MEN slarvat med det senaste månaderna?! Får alltså skylla mig själv.

I´m yours: Jag är imprignerad... jag menar imponerad över din sammanfattning här i tråden.

• andbeyond

Mer sammanfattningar! En annan pluggar i några veckor och tappar helt bort sig.. :)

På tal om spa, har hunnit vara till island också. Blue Lagoon är helt klart ett hett tillhåll för tanter! *tipsa*

Idag ska jag ut och titta på bröllopsklänning för första gången!

Kanske en annan också ska dra sig till bröllopsmässorna som är denna helg och nästa... ska ut med mina tärnor och luncha imorgon med handväskan i högsta hugg.

• didis

Jag blir alldeles svettig av att läsa tråden!!

Hur skall jag hinna med??

Innan jag hinner logga in nästa gång är vi säkert uppe i 1000 inlägg man får vara en bra pigg tant för att hinna med!

Svar på tråden Tantvarning 3