• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MittiPrickBrud
    passionsblomman skrev 2009-01-23 19:19:06 följande:
    Vad säger du! hon badar ju med Bond där på bilden ju!
    Precis!!
    Exakt så ser jag ut!
    ;-D

Och min snubbe är ju Craig, det har ni väl fattat!
  • MittiPrickBrud

Hihi, nej så kul ska vi inte ha!
    Jag kommer fullt påklädd och med håret friserat som en riktig tant!

• MulleNuh

Ok så grått lagt hår då!?

MittiPrickBrud skrev 2009-01-23 19:22:17 följande:
    Hihi, nej så kul ska vi inte ha!Jag kommer fullt påklädd och med håret friserat som en riktig tant!
  • passionsblomman

HAHAAA vad roligt! Undrar hur länge det skulle dröja innan polisen kom ifall vi mötte upp till en SÅ´N tantträff!

Det är förresten väldigt vad det diskuteras porr, vaxade underliv och andra slags underliga liv i underlivet och hur liv ska kunna ta sig ut ur underlivet nuförtiden här i trådarna!
    Har ni märkt det?

• MittiPrickBrud

hehe, jajamensan!
    och en liten dubbelknäppt kappa med matchande hatt och handskar.
    lågklackskor och promendkäpp

• Im yours

Mulle, o MittiPrickBrud, hallå där. Tänker ni bevista tillställningen utan vedertagna tantpryttlar. Kommer inte att finnas många andra med blommiga paraplyer Stödstrumpor kan lätt förväxlas med stayups. Men paraflaxer, och blommiga

Okidoki, herrarna vill få en inblick i vad som görs här på BT. Det ska välan gå bra.......... Men hujedamig om de fastnar i bjäbb- inläggen.

• MittiPrickBrud
    passionsblomman skrev 2009-01-23 19:25:43 följande:
    HAHAAA vad roligt! Undrar hur länge det skulle dröja innan polisen kom ifall vi mötte upp till en SÅ´N tantträff! Det är förresten väldigt vad det diskuteras porr, vaxade underliv och andra slags underliga liv i underlivet och hur liv ska kunna ta sig ut ur underlivet nuförtiden här i trådarna!Har ni märkt det?
    Det där med vax och underliv har jag lite svårt att fatta... Var och en gör ju som den vill, men jag har så svårt att förstå varför man vill se ut som en liten flicka då man är tant!?
  • passionsblomman

Jag skulle också gå, men med den HÄR näsan går man inte längre än man måste. Ni får kolla in blomläget åt mig och pejla av konkurrenterna och ifall jag borde varamed där.

Mest om det är så att det vore bra att vara med och ställa ut där funderar jag på.

• MulleNuh

hahaha ja! Jag tycker det är ganska kul faktiskt! Men jag har lite snuskig fantasi som ni SÄÄÄKERT redan märkt!?

passionsblomman skrev 2009-01-23 19:25:43 följande:
    HAHAAA vad roligt! Undrar hur länge det skulle dröja innan polisen kom ifall vi mötte upp till en SÅ´N tantträff! Det är förresten väldigt vad det diskuteras porr, vaxade underliv och andra slags underliga liv i underlivet och hur liv ska kunna ta sig ut ur underlivet nuförtiden här i trådarna!Har ni märkt det?
  • MulleNuh

Jaha hur ska vi se ut då menar du?? HUR ser en tant ut i muffen?

MittiPrickBrud skrev 2009-01-23 19:28:24 följande:
    Det där med vax och underliv har jag lite svårt att fatta... Var och en gör ju som den vill, men jag har så svårt att förstå varför man vill se ut som en liten flicka då man är tant!?
Svar på tråden Tantvarning 3