• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-01-23 20:23:00 följande:
    Är det inte konstigt! All mat och dryck vid datorn är strängeligen FÖRBJUDET härhemma-av MIG,fast nu när jag fastnat här har det liksom naggats lite på reglerna........annars skulle jag ju svälta ihjäl!
    Och man KAN ju faktiskt dammsuga tangentbordet emellanåt.

Ett klassiskt kontorsskämt är annars att lägga typ krassefrön i folks tangentbord före semestern och vattna lite lätt - där växer det vackert i alla smulorna när man kommer tillbaka
  • Diz

Hejje

Här händer det grejer tanter! Idag har vi haft hantverkare och lagt trägolv i ett utav rummen (en del av en deal mellan oss och husföretaget), på måndag lägger dom nästa rum... Det blir såå fint! Lite bakvänt kanske att parketten hamnade i tvååringens rum, men det får vi ta...

Ikväll ska här myspysas och bakas muffins, för imorgon ska vi till bekanta och bli bjudna på mat, så jag har lovat ta med mig muffins som efterrätt...

Jag måste vara sjuk eller något... dom hade rea på lösvikt och jag ville inte ha något... Mys ikväll blir lite glass med en massa honungsmelon... och lite choklad... och kanske en muffins... hmmm... jag e nog frisk ändå!

• didis

Skååål! Över 1000 inlägg!!

Någon som påstår att tanter inte är aktiva??

• passionsblomman

Roligast är att tråden startades den 5 januari, med skrivförbud tills dagen därpå!

Vart hamnar vi innan den HÄR tråden slutar?

• Im yours

Scccccååååååååååååååååååål!!!!!!

Och jag har fixat vår bröllops- sida. Scccccåååållll för det oxå.

• Angelikasen

Ja, det kan man fundera på, det är bara för att vi alla är så goa mot varandra, och tycker så mycket om varandra så vi inte står ut med att vara isär.

passionsblomman skrev 2009-01-23 20:29:54 följande:
    Roligast är att tråden startades den 5 januari, med skrivförbud tills dagen därpå!Vart hamnar vi innan den HÄR tråden slutar?
  • Daa

Nu hör jag ljudet av mackor som görs i köket... Och sen blir det "Mamma mia" på dvd.

Ha en skön kväll, allihop.

Svar på tråden Tantvarning 3