• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

hahaha den där är helt underbar!

Im yours skrev 2009-01-23 20:31:57 följande:

Scccccååååååååååååååååååål!!!!!! Och jag har fixat vår bröllops- sida. Scccccåååållll för det oxå.www.youtube.com/watch
  • Im yours

Släckt var det här Myspys på gång Syns imorgon!

• didis
    Daa skrev 2009-01-23 20:34:48 följande:
    Nu hör jag ljudet av mackor som görs i köket... Och sen blir det "Mamma mia" på dvd.Ha en skön kväll, allihop.
    De´samma!!

För min del är det här en av de bästa tiderna i veckan.

Bara jag är hemma, vi har ätit, vinglaset står framför mig och BT på datorn. Vad mer kan man önska sig??

Ja,jo, jag har ju sagt att vi är nyförälskade jag & maken och att jag saknar honom men någon måtta får det vara! Man kan inte leva på kärlek allena, lite tanter och vin måste man ha också
  • passionsblomman
    didis skrev 2009-01-23 20:38:01 följande:
    De´samma!!För min del är det här en av de bästa tiderna i veckan.Bara jag är hemma, vi har ätit, vinglaset står framför mig och BT på datorn. Vad mer kan man önska sig??Ja,jo, jag har ju sagt att vi är nyförälskade jag & maken och att jag saknar honom men någon måtta får det vara! Man kan inte leva på kärlek allena, lite tanter och vin måste man ha också
    Det måste man!
  • MulleNuh

Jaa jag sa just det till Micke: FAAAAAN kolla in rumpan och magen! Hade jag sett ut så hade jag ALLTID gått runt naken!
    Han svarade: jaa det hade du väl kunnat få!!! (gris gubbe)

passionsblomman skrev 2009-01-23 20:42:08 följande:
    Ja, man får väl säga :"Skål Carl-Jan!Jag vill OCKSÅ vara smal och dansa vackert och ha fina klänningar!
  • passionsblomman

Scysst att han är beredd till uppoffringar i familjelivet!

MulleNuh skrev 2009-01-23 20:43:36 följande:
    Jaa jag sa just det till Micke: FAAAAAN kolla in rumpan och magen! Hade jag sett ut så hade jag ALLTID gått runt naken!Han svarade: jaa det hade du väl kunnat få!!! (gris gubbe)
  • Angelikasen

Min gubbe låter mig gå runt naken trots att jag ser ut som en valross Det passar sig tyvärr inte alltid när man har en tonåring och en tvååring

• MulleNuh

ja men visst!!

passionsblomman skrev 2009-01-23 20:45:12 följande:
    Scysst att han är beredd till uppoffringar i familjelivet!
Svar på tråden Tantvarning 3