• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis

Fast egentligen spelar han saxofon - det var det jag föll för!

Själv är jag hopplöst omusikalisk, enda trösten är att det inte gått i arv. Båda barnen har spelat instrument (klarinett/saxofon/gitarr resp trombon) så jag är riktigt det svarta fåret i den bemärkelsen (bäääh!)

passionsblomman skrev 2009-01-23 22:02:03 följande:
    Ja det ska väl böjas i tid det som krokigt ska bli, eller passar det inte in här riktigt kanske?Å, så du har en kille med gitarr... sådana föll jag ALLTID för förr.Nu har jag en som verkligen inte kan ta en ton, än mindre spela gitarr.Men han är bra ändå.'
  • MulleNuh

Ohhh va skönt det var! Ja, killningen menar jag!

passionsblomman skrev 2009-01-23 21:44:04 följande:
    Jaså, det är så det kallas? vi vet nog, gamla veteraner lurar man inte så lätt! ha det så trevligt!
  • passionsblomman

ÅÅÅÅ, saxofon är världens sexigaste instrument! Vet du filmmusiken till Body Guard? Där finns en instrumental låt.

DEN ska spelas på både min bröllopsdag och på min begravning, det har jag sagt sedan jag hörde den!

didis skrev 2009-01-23 22:06:11 följande:
    Fast egentligen spelar han saxofon - det var det jag föll för!Själv är jag hopplöst omusikalisk, enda trösten är att det inte gått i arv. Båda barnen har spelat instrument (klarinett/saxofon/gitarr resp trombon) så jag är riktigt det svarta fåret i den bemärkelsen (bäääh!)
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-01-23 22:17:02 följande:
    ÅÅÅÅ, saxofon är världens sexigaste instrument!
    Visst är det!?

Nä, om man skulle be maken killa en lite på ryggen nu??
  • passionsblomman

Det tycker jag! Min har åkt iväg för att jobba extra, så jag greppar min bok då...

...jag är ändå alldeles för tokförkyld för att klara av någon annan klåda än den jag har i luftrören.

didis skrev 2009-01-23 22:19:03 följande:
    Visst är det!?Nä, om man skulle be maken killa en lite på ryggen nu??
  • Troll1

Hello ladies!

HUUR ska jag kunna läsa igenom alla inlägg ni har skrivit?? Har förstått att Blomman varit tillsagd på skarpen... Oj! Tur att det löste sig.

Mår som en pottsork fortfarande. Jättekonstigt, jag har ont i lungorna när jag tar djupa andetag också. Har inte ens varit förkyld...

Jaja, men vi har inget gott hemma alls. Mannen köpte hem soppor och bananer, men nu vill jag ha choookkkeelllaaaa!

Och så har han åkt iväg igen för att jobba....

Bjussar ni på ngt starkt och lite kladdkaka? {#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_tongue_out}

• passionsblomman

Här kommer sprit! det tar död på elaka baciller, vad vill du ha min trolliga vän?

Troll1 skrev 2009-01-23 22:24:34 följande:
    Hello ladies!
    HUUR ska jag kunna läsa igenom alla inlägg ni har skrivit?? Har förstått att Blomman varit tillsagd på skarpen... Oj! Tur att det löste sig.
    Mår som en pottsork fortfarande. Jättekonstigt, jag har ont i lungorna när jag tar djupa andetag också. Har inte ens varit förkyld...
    Jaja, men vi har inget gott hemma alls. Mannen köpte hem soppor och bananer, men nu vill jag ha choookkkeelllaaaa!
    Och så har han åkt iväg igen för att jobba....
    Bjussar ni på ngt starkt och lite kladdkaka?
  • Troll1

Åhhhh, jag tror nog du kan svänga ihop ngt gott.

• MulleNuh

Go natt nu!!

Krya på dig Trollis!!

Och håll utkik efter mig på mässan i morron MittiprickBrud!!!!

• Troll1
    MulleNuh skrev 2009-01-23 22:31:58 följande:
    Go natt nu!!Krya på dig Trollis!!Och håll utkik efter mig på mässan i morron MittiprickBrud!!!!
    Tack Mulle och ha det så roligt på bröllopsmässan, ni som ska dit.
Svar på tråden Tantvarning 3