• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis
    MulleNuh skrev 2009-01-23 20:43:36 följande:
    Jaa jag sa just det till Micke: FAAAAAN kolla in rumpan och magen! Hade jag sett ut så hade jag ALLTID gått runt naken!Han svarade: jaa det hade du väl kunnat få!!! (gris gubbe)
    Haha! Det är därför man skall skaffa sig en väluppfostrad maken som säger "men du ÄR ju smal och dansar vackert, riktiga kvinnor har lite rumpa!"

Jag hade tänkt äta lite nyttigt inför bröllopet, kanske gå ner någr kilo för att bli snyggare. Men maken sabbar alltihop "du är vacker som du är - inte skall du gå ner några kilon - ta en pizza till".

Men det är klart, vem lurar jag? Han vet ju hur jag ser ut EGENTLIGEN även om jag går ner några kilo till bröllopet. Och vem vill förresten banta och bli tjurig av kaloribrist??
  • passionsblomman

Bland det bästa med att bo där jag bor, är att vi har sjövatten upp till stugan på sommaren. Om man då låter slangen ligga utrinlad i trädgården så blir det jättevarmt vatten, och man kan kuta ut och stå ute runt knuten och duscha, mitt i spenaten i bara mässingen. Visst, man skrämmer väl kanske räven, men det struntar jag i!

Sedan plockar jag egna smultron och blåbär till yoghurten och äter sittandes på översta steget till altanen, med sambo bredvid och tittar ut på Mälaren.

Då brukar jag säga "vi har det allt bra ändå"

Han brukar säga "vi skulle haft en båt"

• Angelikasen

Så typiskt, aldrig är dom nöjda, vill alltid ha mer

passionsblomman skrev 2009-01-23 20:51:07 följande:
    Bland det bästa med att bo där jag bor, är att vi har sjövatten upp till stugan på sommaren. Om man då låter slangen ligga utrinlad i trädgården så blir det jättevarmt vatten, och man kan kuta ut och stå ute runt knuten och duscha, mitt i spenaten i bara mässingen. Visst, man skrämmer väl kanske räven, men det struntar jag i!Sedan plockar jag egna smultron och blåbär till yoghurten och äter sittandes på översta steget till altanen, med sambo bredvid och tittar ut på Mälaren.Då brukar jag säga "vi har det allt bra ändå"Han brukar säga "vi skulle haft en båt"
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-01-23 20:51:07 följande:
    Bland det bästa med att bo där jag bor, är att vi har sjövatten upp till stugan på sommaren. Om man då låter slangen ligga utrinlad i trädgården så blir det jättevarmt vatten, och man kan kuta ut och stå ute runt knuten och duscha, mitt i spenaten i bara mässingen. Visst, man skrämmer väl kanske räven, men det struntar jag i!Sedan plockar jag egna smultron och blåbär till yoghurten och äter sittandes på översta steget till altanen, med sambo bredvid och tittar ut på Mälaren.Då brukar jag säga "vi har det allt bra ändå"Han brukar säga "vi skulle haft en båt"
    Härligt!!

Vad avundsjuk jag blir, här finns inte ens en badsjö inom cykelavstånd
  • MulleNuh

Ja men jag blev bitter på riktigt här nu!!! Sa även nu till micke. Jag skulle aldrig våga ha såna kläder om jag dansa den dansen.. Fast det är klart. Med dom tuttarna kan dom gärna få hoppa ut lite..

passionsblomman skrev 2009-01-23 20:56:40 följande:
    OMG såg ni Laila Bagge? Kan man vara i vår ålder och ha såna tuttar eller är de från en fabrik tror ni?
  • MulleNuh

Ohh ja.. Det där är fabrikstuttar.

passionsblomman skrev 2009-01-23 20:56:40 följande:
    OMG såg ni Laila Bagge? Kan man vara i vår ålder och ha såna tuttar eller är de från en fabrik tror ni?
  • passionsblomman

Förbaskade skit! , Mannen härhemma tog grädden i såsen när han gjorde middag!
    (Till den brukar vi annrs köra matlagningsgrädde.)

Den som jag skulle ha till min Irish!

Nu blev jag ju nödd och tvungen att göra Rom och Cola istället...

• MulleNuh

gubbskrälle.. Jag ska gå o ta en snabbdusch nu tänkte jag...

passionsblomman skrev 2009-01-23 21:19:51 följande:
    Förbaskade skit! , Mannen härhemma tog grädden i såsen när han gjorde middag!(Till den brukar vi annrs köra matlagningsgrädde.)Den som jag skulle ha till min Irish! Nu blev jag ju nödd och tvungen att göra Rom och Cola istället...
Svar på tråden Tantvarning 3