• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Ujja, hårda ord........ Han kanske känner på sig att mamma, o pappa ska ha myspys imorg Av de smartaste personer jag känner är flertalet barn

Min minsting, rapparen tog på sig sin röda slips då han skulle till plugget idag. Måntro vad som är på gång? En liten flirt kanske

Bröllopsmässan här i Örebro är nästa nästa helg, tror jag. På slottet, bara en sånn sak. Vi sparar dock till nästa år, om jag inte drabbas av akut nyfikenhet

Här ska det bli familjemys. Chips, ostbågar........ en bailys.

Det är mitt liv det! Kramar.

• Heloise

Hmm blivande herr heloise har precis reggat sig här; ser framemot att följa honom i trådarna haha

• MulleNuh

haha va kul!! Ja här skulle helvetet frysa till is innan Micke regga sig.. Han HATAR bt!! Kan det bero på att jag sitter här DYGNET runt kanske??

Han är nog lite trött på att höra om er också!! Blir en del för honom att höra!

Heloise skrev 2009-01-23 16:57:16 följande:
    Hmm blivande herr heloise har precis reggat sig här; ser framemot att följa honom i trådarna haha
  • passionsblomman

Hihi! Min sambo frågar nyfiket ibland"vad skriver ni"

"Det säger jag inte" säger jag!

Jo´rå, han får en del roligheter och hemskheter uppläst för sig. Vare sig han vill eller inte.

JOOOO, jag blev AVSTÄNNGD!!!! OCH VARNAD!!!!!

Fast det var av misstag så det är löst nu, men OMG vad jag blev galen! Bara läsa, inte skriva...

Fick en insikt om mitt missbruk här...He he

MulleNuh skrev 2009-01-23 17:00:59 följande:
    haha va kul!! Ja här skulle helvetet frysa till is innan Micke regga sig.. Han HATAR bt!! Kan det bero på att jag sitter här DYGNET runt kanske?? Han är nog lite trött på att höra om er också!! Blir en del för honom att höra!
  • MulleNuh

WHAAAAAAT?! Du som är en söt liten ängel! Jag har ALDRIG sett dig skriva ett hårt ord här på bt!!

passionsblomman skrev 2009-01-23 17:50:15 följande:
    Hihi! Min sambo frågar nyfiket ibland"vad skriver ni""Det säger jag inte" säger jag! Jo´rå, han får en del roligheter och hemskheter uppläst för sig. Vare sig han vill eller inte.JOOOO, jag blev AVSTÄNNGD!!!! OCH VARNAD!!!!!Fast det var av misstag så det är löst nu, men OMG vad jag blev galen! Bara läsa, inte skriva...Fick en insikt om mitt missbruk här...He he
  • Daa

Hejhej.
    Så flitiga ni är på att skriva. Säger som flera andra: tufft att hänga med. Men kul

Blir sugen att gå på bröllopsmässa jag med, men jag har inga bra ursäkter. Det kan vara nog så svårt att motivera varför jag hänger på BT.

Vad är det du säger, Passionsblomman? Avstängd?

("But why is the rum gone?" *fnissar*)

• passionsblomman

...och ändå var ärendet "smutskastning"

Nä, men det var så, att jag fick ett "varning för det här numret sms" och att man inte skulle svara för det kostade pengr osv. Dum som jag var varnade jag vidare även här på bt. Mycket för att smbons jobbarkompts just fått ett sådant där lurerinummer som när han ringde upp inte gick att bryta och blev flara tusen dyrt.

Det här är ett BRA tag sedan och medan skaen dryftades i tråden insåg jag att någon nog dragit igång det här sms.et för att typ sabba för företaget som numret gick till. Korkat av mig att inte kolla det, men det framgick rätt väl i tråden att det nog var ett totalt missförstånd. (plus att företaget i sig ju fick en del omsktivning trots allt.)

Nu anmälde de mig för att skada deras verksamhet och ville att tråden skulle tas bort. Communityansvarig hörde av sig till mig för att kolla vad jag ville, och jag ville SÅKLART inte ha kvar den pinsamma tråden.
    Bra.

Men han glömde informera redktionen att det var bra så, så inatt blev jag varnad och avstängd för oskälig smutskastning, MEN det är borta nu ochjag har ingen varning kvar heller! *glad'

Herregud, jag blev ju alldeles förstörd som ni förstår! jag som tycker man ska vara snäll och trevlig!

Som sagt, det gäller att tänka sig för innan man startar trådar hit och dit!
    MulleNuh skrev 2009-01-23 17:55:56 följande:
    WHAAAAAAT?! Du som är en söt liten ängel! Jag har ALDRIG sett dig skriva ett hårt ord här på bt!!
  • MulleNuh

haha men lilla vännen!!

passionsblomman skrev 2009-01-23 18:05:37 följande:
    ...och ändå var ärendet "smutskastning"Nä, men det var så, att jag fick ett "varning för det här numret sms" och att man inte skulle svara för det kostade pengr osv. Dum som jag var varnade jag vidare även här på bt. Mycket för att smbons jobbarkompts just fått ett sådant där lurerinummer som när han ringde upp inte gick att bryta och blev flara tusen dyrt.Det här är ett BRA tag sedan och medan skaen dryftades i tråden insåg jag att någon nog dragit igång det här sms.et för att typ sabba för företaget som numret gick till. Korkat av mig att inte kolla det, men det framgick rätt väl i tråden att det nog var ett totalt missförstånd. (plus att företaget i sig ju fick en del omsktivning trots allt.)Nu anmälde de mig för att skada deras verksamhet och ville att tråden skulle tas bort. Communityansvarig hörde av sig till mig för att kolla vad jag ville, och jag ville SÅKLART inte ha kvar den pinsamma tråden.Bra.Men han glömde informera redktionen att det var bra så, så inatt blev jag varnad och avstängd för oskälig smutskastning, MEN det är borta nu ochjag har ingen varning kvar heller! *glad'Herregud, jag blev ju alldeles förstörd som ni förstår! jag som tycker man ska vara snäll och trevlig!Som sagt, det gäller att tänka sig för innan man startar trådar hit och dit!
  • Daa

Oj. Jobbigt.
    Skönt att det gick att reda upp.

passionsblomman skrev 2009-01-23 18:05:37 följande:
    ...och ändå var ärendet "smutskastning"Nä, men det var så, att jag fick ett "varning för det här numret sms" och att man inte skulle svara för det kostade pengr osv. Dum som jag var varnade jag vidare även här på bt. Mycket för att smbons jobbarkompts just fått ett sådant där lurerinummer som när han ringde upp inte gick att bryta och blev flara tusen dyrt.Det här är ett BRA tag sedan och medan skaen dryftades i tråden insåg jag att någon nog dragit igång det här sms.et för att typ sabba för företaget som numret gick till. Korkat av mig att inte kolla det, men det framgick rätt väl i tråden att det nog var ett totalt missförstånd. (plus att företaget i sig ju fick en del omsktivning trots allt.)Nu anmälde de mig för att skada deras verksamhet och ville att tråden skulle tas bort. Communityansvarig hörde av sig till mig för att kolla vad jag ville, och jag ville SÅKLART inte ha kvar den pinsamma tråden.Bra.Men han glömde informera redktionen att det var bra så, så inatt blev jag varnad och avstängd för oskälig smutskastning, MEN det är borta nu ochjag har ingen varning kvar heller! *glad'Herregud, jag blev ju alldeles förstörd som ni förstår! jag som tycker man ska vara snäll och trevlig!Som sagt, det gäller att tänka sig för innan man startar trådar hit och dit!
  • passionsblomman

Jaaaaa....*sniff*

...men NU är jag HÄÄÄR igen*lycklig*

MulleNuh skrev 2009-01-23 18:13:04 följande:
    haha men lilla vännen!!
Svar på tråden Tantvarning 3