• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Ohh nu har jag kommit hem.. Fan va skönt det var att vara ute på en LÅNG prommis..

• lillabruden

eller hade jag kanske somnat till litta? Missat min pik när jag skulle heja på.....hoppsan....

har nu vaxat benen....behöver choklad men har inget hemma

• lillabruden

kom in o värm dig!! Litta rom och Johnny Depp
    MulleNuh skrev 2009-01-22 21:26:42 följande:

Ohh nu har jag kommit hem.. Fan va skönt det var att vara ute på en LÅNG prommis..
  • passionsblomman

Lilla bruden har många bilder....

...själv har jag mest bilder i huvet... men där finns det fina

Fy för bövelen vad det verkar göra skitont att spela handboll! *nöjd med att vara publik*

• Heloise

Hej hopp
    tänkte bara säga hej, har hängt lite i jag är arg tråden och har precis gjort en bunke hummus och korkat upp en flarra vin för det är mer produktivt än gå bärsärkargång. Full och glad är bättre än nykter och förbannad, nu är det ju inte säkert om jag blir glad efter en flarra vin men jag skulle vilja påstå att filmen Troja kommer att hjälpa mig en del på dne fronten. Brad Pitt, Orlando Bloom,Sean bean och Eric Bana i samma film det är "unicorn" värdigt. Är jag fortfarande arg så har jag rom hemma som gör sig bra med Johnny Depp och Orlando Bloom. Varför varför varför lät jag den inre prinsessan få sin vilja fram? New York i september det var ju jag ville sen kom den där j-la fluffiga ha galna prinsessan in i hjärnan och propsade på ett riktigt bröllop. Jag föredrar min inre "fangirl" framför min inre prinsessa; Orlando, Eric, Sean och Brad here I come.....

kramar till härliga fina tanter

• lillabruden

jag är ju inte plusmedlem...så jag har smiley central eller vad det heter funkar i email oxå

• lillabruden

hade du kommit till BT utan prinsessan?

Heloise skrev 2009-01-22 21:35:44 följande:
    Hej hopptänkte bara säga hej, har hängt lite i jag är arg tråden och har precis gjort en bunke hummus och korkat upp en flarra vin för det är mer produktivt än gå bärsärkargång. Full och glad är bättre än nykter och förbannad, nu är det ju inte säkert om jag blir glad efter en flarra vin men jag skulle vilja påstå att filmen Troja kommer att hjälpa mig en del på dne fronten. Brad Pitt, Orlando Bloom,Sean bean och Eric Bana i samma film det är "unicorn" värdigt. Är jag fortfarande arg så har jag rom hemma som gör sig bra med Johnny Depp och Orlando Bloom. Varför varför varför lät jag den inre prinsessan få sin vilja fram? New York i september det var ju jag ville sen kom den där j-la fluffiga ha galna prinsessan in i hjärnan och propsade på ett riktigt bröllop. Jag föredrar min inre "fangirl" framför min inre prinsessa; Orlando, Eric, Sean och Brad here I come.....kramar till härliga fina tanter
  • lillabruden

.....ja....har abstnens o har vaxat benen o oljat in dem o kan inte göra så mycket.....talk to me ladies

• passionsblomman

Det är lika bra att baka bröd också, då får man dänga ordentligt!

OOOH nu jämnar Sverige ut här!!!

Heloise skrev 2009-01-22 21:35:44 följande:
    Hej hopptänkte bara säga hej, har hängt lite i jag är arg tråden och har precis gjort en bunke hummus och korkat upp en flarra vin för det är mer produktivt än gå bärsärkargång. Full och glad är bättre än nykter och förbannad, nu är det ju inte säkert om jag blir glad efter en flarra vin men jag skulle vilja påstå att filmen Troja kommer att hjälpa mig en del på dne fronten. Brad Pitt, Orlando Bloom,Sean bean och Eric Bana i samma film det är "unicorn" värdigt. Är jag fortfarande arg så har jag rom hemma som gör sig bra med Johnny Depp och Orlando Bloom. Varför varför varför lät jag den inre prinsessan få sin vilja fram? New York i september det var ju jag ville sen kom den där j-la fluffiga ha galna prinsessan in i hjärnan och propsade på ett riktigt bröllop. Jag föredrar min inre "fangirl" framför min inre prinsessa; Orlando, Eric, Sean och Brad here I come.....kramar till härliga fina tanter
Svar på tråden Tantvarning 3