• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Fy vad äckligt. Råttan var ju nästan söt i jämförelse med det där.

passionsblomman skrev 2009-01-13 23:04:19 följande:
    nu måste ni slå på tv4!!! helt helt sjukt!!!! ääääää!
  • passionsblomman

De kallar det "kroppsmodifiering" och det handlar om folk som gör de mest anmärkningsvärda förändringar av sina kroppar, utan bedövning. De skär i och sätter pluggar genom alla otänkbara delar, modellerar om sig för att se ut som djur osv. Det är helt vedervärdiga saker de gör med sig!

Alla andra dagar håller jag med om råttorna och deras äckliga inälvor, men ikväll...det där slår allt för många många dagar framöver..FY!

Im yours skrev 2009-01-13 23:15:45 följande:

Mulle; Vill bara säga en sak, du är galet snygg som du är.Passionsblomman; Morgonpromenader, klart jag hänger på. Blåser rejält här, men som nått snille sa: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder Oj, vad många ggr jag undrat över, varför så många kvinnor ska behöva lida så in i norden pga blödningar, o värk vid mens. Medan andra som jag t.ex, knappt känner ett dugg, blöder 3 dagar. Than its over. Jag steriliserade mig för ca.5 år sedan, då barnbehovet var över. Iaf jag lider verkligen med er. Tar en skvätt conjac, skål.Vad är det som händer på 4.an föresten?
  • MittiPrickBrud

Först av allt MulleNuh!
    Du är så himla vacker!
    Såg dig i ditt galleri idag, så snygg.
    Inget i världen blir bättre av att ta till cigen, cancer vill du inte ha, jag lovar!

Om det nu är en tröst för dig (viket jag inte tror för vi är alla i våra egna kroppar och kämpar med dem) så väger du o jag lika mk men jag är typ väldigt mycket kortare! Jag har gått upp ca 15 kg under en långvarig sjukskrivning och det är verkligen inte kul.

Jag fattar din desperation att inte vilja gå upp, speciellt inte nu. men som passion och andra redan skrivit : vi hjälps åt!
    Promenader är bra, jag k ommer inte att gå på morgonen för då är jag döööööd. Men ngn gång under dagen varje dag nu, det är mitt mål.

Ska vi säga så!

*kramar om och tröstar bäst jag kan*
    *förstår dig*

Vad gäller frisyr.
    Jag tror jag behåller längden och bara färgar nytt. Kanske lite ljusa slingor...

Jag är mk glad att jag inte såg på 4.an. har skummat era sista inlägg så fort jag såg att det handlade om råttor

bara ryser av att ens nämna ordet.
    jag har en fobi där, är så hemskt rädd och tycker att det är så obehalgigt att jag undviker allt sånt. Om det kommer en scen med dylika hemskheter i en film så blundar jag och får panik känslor. jag ber er, prata helst inte mer om detta, jag är helt svimfärdig av att försöka att _inte_ tänka på dem, nu är jag skall sova och allt....

Nu ska jag kolla lite fina klänningar och annat smått och gott här i stället så att jag får bort rysningarna......

kram!!!!!!!!

• passionsblomman

Jaha! Nu ska man alltså försöka skaka av sig de där vidrigheterna från dokumentären och sova...

Jag måste nog läsa lite först... i någon deckare med förfärlig mordgåta...

I´m yours, imorgon, kl 8 går jag ut och går.
    Häng på vettja, alla ni andra också! Det är plusgrader och barmark, iallafall här. Se upp alla rådjur och älgar, stavtanten kommer!

• MittiPrickBrud

Som sagt, morgonen är inte min tid, men jag tar min promenad på eftermiddagen i stället, är det ok?

• lillabruden

Herregud...har tagit mig över en timme att läsa!! BT krångel ( ) och småpyssel undertiden! Nu är det dags för Lillabruden att lägga sig i

MulleNuh, Åsa gumman, jag har haft ätstörningar sedan 11års ålder. Jag vet att det spelar ingen roll vad vi säger, det lilla elaka 'jaget' på vänster axel skriker ändå in lögner i våra öron.
    Mitt tips är att inte fokusera på vikten. Jättelätt...*ironisk* men att väga sig ständigt blir en besatthet och tillslut gör man skillnad på gram!
    Börja inte röka igen för det betyder inte att du går ner i vikt!!! Kanske se det så här; hellre 1kg övervikt än lungcancer.
    Och man går upp och ner, vatten är ju en faktor också! Det har precis varit jul med!! Försök tänka mer på att röra dig.. städa är jättebra motion (faktiskt!) lek med barnen i parken! DÅ får du springa ska du se!
    ta det lugnt gumman. Man hinner nå sin vikt även om man inte är besatt av den!

Med det sagt så tänkte jag faktiskt prova klänning imorgon....men jag känner mig tjock och äklig- har mens och har ätit godis och choklad HELA tiden i 3dagar... nä, väntar till nästa vecka istället.
    För övrigt är jag arg, ledsen OCH glad! Håller på att kopiera 3foto album med foton som min mamma tvunget ska ha tillbaka (för att såra mig anser jag..) Och idag hade jag möte med jobb, kände mig minst sagt orättvist behandlad på en punkt men nu har jag iallfall fast anställning *HURRA*

På tal om dokumentärer, någon som såg dokumentären om bordellen i spanien? Igår på 5an..... HEMSKT tycker jag! Tjejer som hyrs ut för att vara turisters flickvän dygnet runt så länge dem betalar! Chefen sa att flickorna har rättigheter och dem måste tas väl hand om bla bla men näpp. Flickorna visade en helt annan sida och ovanpå allt fick en tjej sparken när hon var utbränd och inte ville mer! Sjukt!

Måste ju säga nått positivt också..... *funderar* Lyssnar på Simon&Garfunkel, supermyspys!

• MulleNuh

Hej sötisar!! Va snälla ni är!

Har legat o tänkt i natt. Ska nog inte börja röka igen. Ska tokbanta och träna!! Ja, bli inte rädda för jag sa tokbanta..

Ska äta lite och dricka mycket vatten.

• Twixiee

Hejja Hejja! Det kommer att känns så onödigt att börja röka igen efter allt slit, nu har du ju tagit dig igenom den första hårda biten. Nu är det egentligen bara den lätta kvar, att säga Nej

Jag vet precis hur svårt det är! Började röka på gymnasiet (stort misstag). Lyckades efter många om och men att sluta, men trillade då dit i snusets underbara värld. Jag lyckades sluta snusa i januari -08, men det dröjde inte länge förens jag började röka igen. I augusti -08 trillade jag ner i snusdosan igen, och slutade då att röka. Idag så röker jag väldigt sällan, då det är fest, jag är dock fortfarande fast i snusdosan..

• Im yours

Godmorgon, ny dag, och nya möjligheter.

Vilken tur att jag inte såg det programmet, råttor o jag trivs inte ihop Blääääääääääääää

Nu på morgonen var det fullmåne. Kanske är det därför jag sovit så oroligt inatt. Dessutom har jag drömt märkliga saker Jag, o sonen tillbringade lite tid nu på morgonen med att snacka om vad vi drömt om. Han vann med hästlängder I hans dröm körde jag bil inne i vår lägenhet Men inte nog m det, tydligen hade jag en kompis i bilen, som skrek att hon ville ut. Men jag bara tutade, o körde vidare bland vårt möblemang. Rätt skräckinjagande!

Kramar till alla, o ha en bra dag!

• MulleNuh

Ni som itne gillar råttor!! Då skulle ni bo här.. I området så KRYLLAR det av stora, vidriga råttor med långa sliskiga svansar.. Råttor och kaniner kryllar det av.. Och dom är lika stora så man vet aldrig vad man ser ritkgit..

Svar på tråden Tantvarning 3