• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Jag grååååååter!!!!!
    Vägde mig. Har gått upp 5 kilo på 1 månad sen jag slutade röka!!
    Jag har PRECIS gått ner 30 kilo efter att jag fick Bella. Jag vill inte gå upp nu igen!! Jag VÄGRAR!!!!!!

• passionsblomman

Därför går du ut och går en riktigt snabb promenad imorgon! Det ska jag, nu när jag äntligen är oförkyld igen. Då kan vi tänka hur bra vi är!

MulleNuh skrev 2009-01-13 22:20:28 följande:
    Jag grååååååter!!!!! Vägde mig. Har gått upp 5 kilo på 1 månad sen jag slutade röka!!Jag har PRECIS gått ner 30 kilo efter att jag fick Bella. Jag vill inte gå upp nu igen!! Jag VÄGRAR!!!!!!
  • MulleNuh

Mmm.. Ohh nej!! Jag gråter på riktigt nu!!! Jag har mått sååååå jävla dåligt innan jag gick ner i vikt..

• tonårsmorsa

Förstår om det känns jobbigt när du gått ner så mycket och allt. Men det är ju inte så konstigt om du går upp lite nu i början. Försvinner det inte av sig självt får du ta det sen - en sak i taget.

MulleNuh skrev 2009-01-13 22:20:28 följande:
    Jag grååååååter!!!!! Vägde mig. Har gått upp 5 kilo på 1 månad sen jag slutade röka!!Jag har PRECIS gått ner 30 kilo efter att jag fick Bella. Jag vill inte gå upp nu igen!! Jag VÄGRAR!!!!!!
  • MulleNuh

Men jag vill verkligen inte bli tjock innan jag ska gifta mig!! Det är den viktigaste dagen i mitt liv!!! Ja förutom då jag fick barnen...

• passionsblomman

inget börja röka igen tänk nu! Hejjar med pompoms!

jag har hela magen hängande utanför linningen, och nu imorgon ska det bli stavande igen. Ivåras GICK jag så jag tappade 9 kg på 8 veckor, Det enda jag gjorde för övrigt var att lag ariktig mat och lägga halva tallriken full med grönsaker.
    Det enda jag gjorde för att gå UPP 6 kg (nu är det nog 7) var att sätta mig inne och äta mackor ist för riktig mat och så låta bli att gå....

Kom igen nu imorgon går vi!
    Ngn annan som är med? Jag tänker gå på morgonen.

En sak till : Du fattar väl att duinte kan väga dig på KVÄLLEN!

det gör man på MORGONEN

• tonårsmorsa

Ok, förstår dig. Det är inte helt ovanligt att cigaretterna ersätts av något annat. Fundera över om du småäter mer nu än tidigare. I så fall kan du försöka komma på olika aktiviteter du kan ta till när du blir röksugen eller då du brukar röka.

MulleNuh skrev 2009-01-13 22:27:20 följande:
    Men jag vill verkligen inte bli tjock innan jag ska gifta mig!! Det är den viktigaste dagen i mitt liv!!! Ja förutom då jag fick barnen...
  • MulleNuh

ja jag brukar väga mig på morgonen, dagen, kvällen. Jag är alltså besatt av min vikt.. Har varit det under lång tid.
    Men jag har låtit bli att väga mig sen jag slutade röka..

Men nu vägde jag mig..

Kommer inte kunna sova i natt.. Ja jag förstår att detta låter överdrivet och larvigt.. Men jag mår sååååå psykiskt dåligt av att vara "tjock"!!!!!!

passionsblomman skrev 2009-01-13 22:30:50 följande:
    inget börja röka igen tänk nu! Hejjar med pompoms!jag har hela magen hängande utanför linningen, och nu imorgon ska det bli stavande igen. Ivåras GICK jag så jag tappade 9 kg på 8 veckor, Det enda jag gjorde för övrigt var att lag ariktig mat och lägga halva tallriken full med grönsaker.Det enda jag gjorde för att gå UPP 6 kg (nu är det nog 7) var att sätta mig inne och äta mackor ist för riktig mat och så låta bli att gå....Kom igen nu imorgon går vi!Ngn annan som är med? Jag tänker gå på morgonen.En sak till : Du fattar väl att duinte kan väga dig på KVÄLLEN!det gör man på MORGONEN
  • Angelikasen

Jag är med!!! Måste bara lämna sonen på dagis sen går vi!!!

Och MulleNuh: AKTA DIG FÖR CANCERPINNARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• tonårsmorsa

Morgonpromenader är toppen för vikten. Vi kan ju sporra varandra. Skäms på den som inte kommer ur sängen och går ut. Oops, ligger nog illa till i så fall, för jag ääälskar min säng på morgonen.

Svar på tråden Tantvarning 3