• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Sepåden, inlägg 300 har passerat.

Vad gör ni? Nu har jag läst ikapp allt och tipsat om blommor hit och dit. Kom hit och umgås!

Mulle, dina kort blir jättefina!

SHIT! Hjälp! Sitter precis brevid TV´n oh det är nyheter nu. Det small av en bomb så jag hoppade till ordentligt.
    VAD håller de PÅ med i Gaza egentligen! Det är ju helt fruktansvärt...

• MulleNuh

Jaa fy! Helt galet!!!!!!!

passionsblomman skrev 2009-01-13 19:45:28 följande:
    Sepåden, inlägg 300 har passerat.Vad gör ni? Nu har jag läst ikapp allt och tipsat om blommor hit och dit. Kom hit och umgås!Mulle, dina kort blir jättefina!SHIT! Hjälp! Sitter precis brevid TV´n oh det är nyheter nu. Det small av en bomb så jag hoppade till ordentligt.VAD håller de PÅ med i Gaza egentligen! Det är ju helt fruktansvärt...
  • passionsblomman

Det blir så totalt surrealistiskt alltihop...
    ...här sitter man och har värsta tankearbetet med att man behöver ett nytt jobb, gå ner i vikt och att man har ont i axlarna och nacken.........
    ...där hoppas de att de och deras barn ska vara vid liv imorgon.

Alltså, det är ju saker man själv BEHÖVER tänka på och ta tag i, men jämfört med hur deras mardrömslika verklighet ser ut blir det helt....jaaa, jag vet inte ens vad jag ska säga.

• MulleNuh

eller hur!!

Fy. Skäms nästan för att man klagar på de saker man gör!

Ohhh guuuuud!!!! Tänk om inte min fleratusenkronorsklänning sitter perfekt!?! Då DÖÖÖR jag!

Och så sitter det barn som förlorar sina föräldrar pga bomber i lekparken..

passionsblomman skrev 2009-01-13 19:55:27 följande:
    Det blir så totalt surrealistiskt alltihop......här sitter man och har värsta tankearbetet med att man behöver ett nytt jobb, gå ner i vikt och att man har ont i axlarna och nacken............där hoppas de att de och deras barn ska vara vid liv imorgon.Alltså, det är ju saker man själv BEHÖVER tänka på och ta tag i, men jämfört med hur deras mardrömslika verklighet ser ut blir det helt....jaaa, jag vet inte ens vad jag ska säga.
  • Originalrosen

Behöver gnälla lite, får man det här? *ser bedjande och behövande ut*

• MulleNuh

ja vi satt just och prata om att vi gnäller för mycket här när det finns dom som har det så hemskt i Gaza! Men gnäll på du!!

Originalrosen skrev 2009-01-13 19:58:00 följande:
  • passionsblomman

Ös ur dig kvinna!

Originalrosen skrev 2009-01-13 19:58:00 följande:
  • Originalrosen

Tack!

Oups, helt plötsligt blev det värdsligt - ja, mitt lilla problem.

Nåväl, gnäller i alla fall liiiite. Jag har sådan attans stööööörtblödningar varje månad. Eftersom jag är en kärring så behöver jag ju inte detta, ska inga barn ha. Allt blir blodigt, måste springa ut från möten eller blöda igenom allt och gå sist ut. Jamen? Ska en kvinna i sina bästa år behöva ha det så här?

• Originalrosen

Det är bättre nu än tidigare, då kunde jag vakna mitt i ett blodbad. Det såg ju ut som om jag hade blivit mördad - minst. Har piller som hjälper, men ändå?

• Originalrosen

Kan jag inte ta bort det helt och hållet?! Karva ut skiten och låt mig slippa röda döden varje månad. Vad säger ni, har ni någon bra idé??

Svar på tråden Tantvarning 3