• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MittiPrickBrud

Ja... märligt fenomen det där!

Tack för bildnostalgin

• Im yours

Troll1; Japp, mycket 80- tal på de bilderna Jag dealade med flådiga underkläder minsann
    Jösses, vad jag rimmar. Det bara kom utan att jag hajpade läget

Föresten, har ni tänkt på hur många ord vi tjuvar av amerikanerna?

• Angelikasen

Min storebrors högsta önskan när han var liten var en (ursäkta ordvalet, det var hans och inte mitt) negerdocka. Och jag verkligen ÄLSKADE transformers, ni vet när det var en tecknad serie på TV och inte nåt dataanimerat hokus pokus. Min kompis hade flera stycken som vi lekte med, men barbie var aldrig intressant. Förresten så älskar jag fortfarnade transformers, har ni sett Citroen reklamen

tonårsmorsa skrev 2009-01-12 23:03:21 följande:
    Och som en kommentar till det som står i "barn-tråden" så kan jag ju säga att min yngsta son älskade balettkjolar och barbie när han var liten. Jo, han fick faktiskt barbie i julklapp när han var 3 år - det kan ju knappast vara ok. Och i år som tonåringarna fick kondomer. HA!
  • MittiPrickBrud

Oj oj.
    Så mycket man vill hinna med och så sent det blir varje kväll.
    Nu får allt den här tanten ta och lägga sig snällt och sova, annars vet man inte hur det går!

Kramar till världen bästaste tanter!

• Angelikasen

Im yours skrev 2009-01-12 23:22:25 följande:

Angelikasen: Grattis till mangelfyndet. Här manglas det så det ryker om det, men bara i tvättstugan
    Tack!

Blev jätteglad, jag tappade liksom sugen på att tvätta ett tag där, men nu känner jag den komma krypandes igen.

På tal om sug förresten, idag har jag låtit bli att äta någon form av godis/bullar/chips osv i en veckas tid. De enda sötsakerna jag får i mig nu är denna cyberchoklad jag hittar här hos mina kära tanter, men den kan man ju bara frossa i
  • Angelikasen

Ja,ja, alla kan ju inte vara Einstein direkt

Svar på tråden Tantvarning 3