• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Alltså en text han hört på radio

• Twixiee
    passionsblomman skrev 2009-01-12 21:26:03 följande:
    ...kollar lite här......medan jag försöker läsa ikapp i den senaste brudöverlämningstråden... det kommer att ta hela natten..
    Tack och lov att jag började läsa de brudöverlämnings-trådar som finns här på BT innan jag tänkte slänga ur mig min, enligt mig, oskyldiga fråga om hur sånt där fungerar i Sverige. Puh, jag blev ju mörkrädd! Jag trodde inte att detta ämne är så viktigt, och att det finns så många olika åsikter om just detta. Tänka sig, man fick lära sig någon nytt idag också

Troll1 - Gruppfotot är riktigt snyggt Men vilka är vilka? Tanten längst till vänster är ju absolut Passionsblomman, hon har ju en lila blomma i hatten
  • Angelikasen

Jaaaa! Jag har fått tag i en ny mangel, och den kostar mig bara 116:- och bensinen till Tanum! Köpte den på Tradera, fanns iochförsig ingen bild på den, men jag menar 116:-!!

Passionsblomman: Strålande idé, jag tror du skulle passa bra som kriminalvårdare, jag menar inget illa, det bara låter så

• Troll1

Twixiee: Ja du förstååår så allvarligt ämne detta är på BT. Akta dig så du inte blir svedd därinne. Hilde mimmel!

• Im yours

Tjolahopp, tjolahej!
    Fullmåne............funderar Jag har sovit som en stock. Är monstertrött hela tiden. Funderar på att köpa vitaminer på apoteket. C- vitamin kanske? Andra förslag tas tacksamt emot. Jag tycker att min kost är varierande, byter ju faktiskt chokladsort regelbundet. Hmmmmmmmmmm

Nu brinner det i knutarna igen, hahahahahaha. Alltså, jag kan inte annat än skratta.

www.brollopstorget.se/Forum-1-7/m3219390.html

tonårsmorsan; Så länge de inte sitter djupt ner i WoW- träsket så kan man pröva muta dem med ett biobesök Min 19- åring befinner sig just nu så inne i detta spel att han springer runt, o äter samtidigt. Tja, det är väl en fas att gå igenom

• Im yours

Tjolahopp, tjolahej!
    Fullmåne............funderar Jag har sovit som en stock. Är monstertrött hela tiden. Funderar på att köpa vitaminer på apoteket. C- vitamin kanske? Andra förslag tas tacksamt emot. Jag tycker att min kost är varierande, byter ju faktiskt chokladsort regelbundet. Hmmmmmmmmmm

Nu brinner det i knutarna igen, hahahahahaha. Alltså, jag kan inte annat än skratta.

www.brollopstorget.se/Forum-1-7/m3219390.html

tonårsmorsan; Så länge de inte sitter djupt ner i WoW- träsket så kan man pröva muta dem med ett biobesök Min 19- åring befinner sig just nu så inne i detta spel att han springer runt, o äter samtidigt. Tja, det är väl en fas att gå igenom

• Im yours

Här händer det grejer två ggr, el ingen gång alls

• Twixiee
    Troll1 skrev 2009-01-12 22:31:15 följande:
    Twixiee: Ja du förstååår så allvarligt ämne detta är på BT. Akta dig så du inte blir svedd därinne. Hilde mimmel!
    Ja, verkligen! Något mer ämne man bör passa sig för?
  • Angelikasen

Ja, allt som har med åldern för byxmyndighet att göra

• Twixiee
    Angelikasen skrev 2009-01-12 22:40:15 följande:
    Ja, allt som har med åldern för byxmyndighet att göra
    Haha, den tråden skulle nog vara ganska rolig att läsa
Svar på tråden Tantvarning 3