• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Im yours:
    Finns det en värld utanför wow?

Jag måste bara säga att jag är väldigt imponerad över tonåringarnas simultanförmåga. Wow, msn, musik, TV - och allt på samma gång.

Får nog helt enkelt vänta ut honom och sen muta ordentligt. Oj, han kom ut från rummet och pratade i alla fall med sin pappa. Alltid något.

• Angelikasen

Twixiee skrev 2009-01-12 22:41:33 följande:

Haha, den tråden skulle nog vara ganska rolig att läsa
    Nja, jag tyckte mest det var sorgligt att se att folk fortfarande har en så inskränkt syn på sex.
  • tonårsmorsa
    Angelikasen skrev 2009-01-12 22:40:15 följande:
    Ja, allt som har med åldern för byxmyndighet att göra
  • passionsblomman

Fråga inte om:

-barnfria bröllop
    -kuvertavgift
    -betalbar

Twixiee skrev 2009-01-12 22:34:26 följande:
    Ja, verkligen! Något mer ämne man bör passa sig för?
    Nä, troll1, man får INTE ha reggat än! Det är därför vi bara färdigställt att hemsidan finns, men än så länge får fakuturor(som inte heller kommit in ngra än ju) isåfall gå genom kollegans firmanamn som redan finns. Men meningen är ju att vi ska blda en gemensam egen, och det så snart vi vet hur de ställer sig till vår idé. Dumt att inte kolla möjligheten om den finns. Vi har ju mest börjat lobba för ett framtida kundunderlag och det får man sa Af-killen, eller SKA man för att visa att man har en hållbar plan. Men inte börja sälja än. Och det har vi inte gjort heller. Det vi vet som finns bokat ligger längre fram i tiden. Snacka om att Sverige egentligen borde stavas B-Y-R-Å-K-R-A-T-I., och att det gäller att få koll på alla regler jämt så man inte RÅKAR göra fel, utan att det ens är meningen!

tonårsmorsa: jag brukar gråta och säga förlåt och förlåt och förlåt när jag varit dum(jo, tänk, det inträffar ibland... ) Och då är han arg en stund till, men sedan förlåter han mig. Är din son långsintare? Usch! Det är HEMSKT när man går och skäms för att man varit dum! Jag och min sambo grälade (kort men ändå) i morse av ren trötthet och jag blev så ledsen att vår son fick börja sin dag så. Jag sa förlåt och förklarade hur leden jag var för det iaf, innan han gick till skolan.
    Han sa:men mamma, jag ÄR glad och får en bra dag ändå och det är inte så LÄTT när man inte har sovit!" Jag älskar min son
  • tonårsmorsa

Gå in och läs lite i tråden om barnuppfostran också.

Angelikasen skrev 2009-01-12 22:46:22 följande:
    Twixiee skrev 2009-01-12 22:41:33 följande:
    Nja, jag tyckte mest det var sorgligt att se att folk fortfarande har en så inskränkt syn på sex.
  • Angelikasen
    tonårsmorsa skrev 2009-01-12 22:50:22 följande:
    Gå in och läs lite i tråden om barnuppfostran också.
    Har du nån länk??
  • tonårsmorsa

Passionsblomman:
    Långsint var ett milt ord.

• Twixiee
    tonårsmorsa skrev 2009-01-12 22:44:59 följande:
    Im yours:Finns det en värld utanför wow?
    För en del så finns det inte en värld utanför.. Jag har fått två förhållanden "förstörda" av dataspel - Det första var Counter Strike, och det andra var WoW. Jag blev nr 2, slagen av dataspel.. Hur tragiskt är inte det?
  • Angelikasen

Aj,aj.

tonårsmorsa skrev 2009-01-12 22:52:57 följande:
    Passionsblomman:Långsint var ett milt ord.
  • passionsblomman

Ah, han ÄR alltså verkligen tonåring...

...fast på min sambo har det inte gått över fast han är vuxen. Gud vad han kan tjura! Jag blir fort arg och brinner av, sedan blir jag glad och snäll gaaanska snart. Fast man måste säga förlåt innan jag tänker bli glad..

tonårsmorsa skrev 2009-01-12 22:52:57 följande:
    Passionsblomman:Långsint var ett milt ord.
Svar på tråden Tantvarning 3