• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Passionsblomman: Barn mår inte dåligt av att förstå hur en mamma (du) känner sig ibland, bara man pratar om det sen. Fråga gärna min store son ang psykbryt. Äh, gör inte det förresten... Kram på dej!

Jag svimmade lite halvt om halvt (eller helt) när jag var ute på promenad med Lisa utan vagn förut. Pratade med N i mobilen under tiden och hux flux började det snurra rejält och plötsligt satt jag på knä. Riktigt obehagligt och med Lisa på trottoaren... Det gick bra, vi masade oss hem. N. blev jätteorolig såklart.
    Vad är det som händer? Blödde lite näsblod häromdagen också. Kan det hänga ihop? Är mina nerver i käm eller vad??

• Soldemor
    Daa skrev 2009-03-20 19:42:35 följande:
    Vi hade nyss besök av de nästan perfekta gästerna: de hade med sig överbliven tårta från ett kalas i veckan. God var den också, och resterna lämnade de här. Det som hade gjort dem till de perfekta gästerna hade varit om de diskat efter sig Tårta, någon?
    Här är lite tårta från mig också! Chefen fyller 50 idag och hade stor mottagning igår, med världens godaste chokladtårta. Han har lämnat en rejäl rest i kylen t mig, här: Jag bjuder lite på alla tanter!
  • TinkerBelle

Åhh! Spinger och hämtar en kopp te...
    Tack tack riktigt smarigt.

Soldemor skrev 2009-03-21 14:48:31 följande:
    Här är lite tårta från mig också! Chefen fyller 50 idag och hade stor mottagning igår, med världens godaste chokladtårta. Han har lämnat en rejäl rest i kylen t mig, här: Jag bjuder lite på alla tanter!
  • passionsblomman

Å tårta! *tar en städpaus*

Nä, trollet jag håller ju med dig, men fy vilket jäkla humör det blir i den här tanten ibland!

Men vad läskigt med yrsel sådär! Kanske har du någon nerv som är i kläm? precis som du sa själv.
    Otäckt när man har barnen med sig också!

Nu har jag dammtorkat hela databordet och datorn, sladdhärvorna och alla pryttlarna, tangenbordet och allt...EN ren liten plätt... *hostar av allt dammet*

• Daa

Tar gärna lite tårta jag med, tack så mycket.

Har åkt skidor (blev jättetrött), men lyckades ändå brotta ner diskberget efter det. Så gick jag uppför trappen och startade datorn. Nu tror jag inte att jag nånsin kommer att orka resa mig igen...

Troll1, så obehagligt att bli sådär yr! Du har inte råkat ut för nånting sånt tidigare?

• Soldemor

Åh, vad jag älskar mitt arbete! Har precis träffat ett brudpar och planerat deras vigsel, gått igenom ordningen med musik och vad de har att välja på och allt det där andra praktiska, samt att de fick berätta om sig själva. Sedan åkte vi och tittade på kyrkan! Det är så roligt att planera vigslar, jag älskar det praktiska pysslet och 99,9 % av alla par är så genompositiva! De blev så glada när jag sade att vi skall träffas samma vecka som vigseln för att öva och att de då får prova att säga "ja" och läsa löftena för varandra!

• Im yours

Men trollet1; Dig vill jag skjutsa till sjukhuset. För jösse namn se till att kolla upp dig NU! Basta, viftar med pekfingrarna.

Soldemor; Det låter himla mysigt.

Städa, alltid ska det städas någonstans. Min dammsugare strejkar sedan gårdagens gruspartaj, o dammtussarna ligger minsann och flinar. Konstigt känns som att jag verkligen vill dammsuga........ å så går det inte . Typsiskt

Blomman; Din grabb älskar dig, för att du är DU.

ThinkerBelle; Hade vi bott närmare varann, så kunde vi gått på bio och sett; En shopaholics bekännelse. Jag borde verkligen göra något annat än att sitta o grubbla på otäckheter. Usch, t.o.m naglarna har bitits av.

• passionsblomman

Trollet mitt: när min sambo börjar blöda näsblod, det är ungefär då han fattar att han är överansträngd.
    Yrsel är ju aldrig bra, jag blir bekymrad och orolig här nu gumman...har doktorerna kollat alla värden ordentligt när de hållit på och utrett rygg och allt?

Svar på tråden Tantvarning 3