• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

I dag är inte en bra dag, jag har massor att göra i skolan och jag vill inte gör ngt av det alls, sitter här och dravlar i hop ngt nonsens och sen är det bara att be en liten bön! Har fortfarande kvar database eländet suck.
    Jag vill bara lägga mig och sova eller äta, helst bägge två. Jag är så hungrig och ledsen idag suck men men gör ju ingen nytta att egentligen att gnälla. Bars bita ihop vill man vara fin och smart så får man f-n lida pin!

Jättefin klänning har kollar på liknande!

• Troll1

Romatiska klänningar ni hittat, men jag kunde inte se Diz länk. Det var ngt fel på den.

Grym goja!
    Pigg pingvin & charmig isbjörn!

Idag har det varit mkt yrsel. Började med att braka in i garderoberna i morse, så jag fick kasta mig på sängen. Kunde inte ens sitta upp eller knappt vrida huvudet... Mamma kom hit och hjälpte mig med Lisa när N. var tvungen att jobba ett par timmar. Mådde rätt ok på dage, men har vilat mkt. Nu ikväll har det bara varit lätta yrselanfall.

Ska lägga mig snart. Kram & godnatt!

• passionsblomman

Men GUD Trollet! Vad är det som HÄNDER??? FYYYY vad otäckt!

Du måste ju till doktorn! Är det ngn som hjälper dig med barn och allt imorgon så du får komma och få hjälp och undersökning?

Nu blir jag verkligen orolig!

• tonårsmorsa

Troll1: Ta hand om dig. Du måste ju få veta vad som är fel.

Här är det deppigt. Orkar inget. Ständigt spända muskler. Får träningsvärk bara av att sitta i soffan.

Här kommer i alla fall lite inspiration:

• passionsblomman

I know the feeling!

Ja, den där har både LillaBruden och jag länkat in förut! Den är värd att tänka på när man vill gnälla ihjäl sig!
    Så den kan man gott kika på lite nu och då!

tonårsmorsa skrev 2009-03-22 22:31:25 följande:
    Troll1: Ta hand om dig. Du måste ju få veta vad som är fel. Här är det deppigt. Orkar inget. Ständigt spända muskler. Får träningsvärk bara av att sitta i soffan. Här kommer i alla fall lite inspiration:www.youtube.com/watch
  • TinkerBelle

Panzerfaust - Sitter och garvar mig fördärvad åt dina inlägg i en annan tråd här på BT!
    Så skönt med din klarsynthet. Tror tyvärr att många av dem som tror att dem är politiskt korrekta för det mesta bara är insnöade.

Beundrar att du ens orkar försöka upplysa dem!

Svar på tråden Tantvarning 3